AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har søkt en del sommervikar-jobber på sykehjem, hjemmetjeneste osv. gjennom kommunen. Noen av stillingene jeg har søkt på, hadde frist den 03.02, altså forrige fredag. Er det for sent å ringe og "være interessert" fredag denne uken, altså en uke i etterkant? Jeg har praksis fra 8-17 imorgen, så får ikke ringt da. Eller har de mest sannsynlig bestemt seg for hvem de vil ha på intervju? Føler jeg må ringe for å gjøre meg bemerket i havet av søkere, fordi jeg er nødt til å få litt inntekt i sommer. Anonymkode: 28b8a...e54
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 Det er ingen vits i å ringe dersom du ikke har relevante spørsmål til stillingen. Å ringe bare for å få vist seg frem, vil i de fleste tilfeller kun bli sett på som mas. Anonymkode: a8293...64d 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen vits i å ringe dersom du ikke har relevante spørsmål til stillingen. Å ringe bare for å få vist seg frem, vil i de fleste tilfeller kun bli sett på som mas. Anonymkode: a8293...64d Dette. Anonymkode: f06c1...c4f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 For sent...? Det er vel heller for tidlig. Blir masing. Anonymkode: add12...fe7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen vits i å ringe dersom du ikke har relevante spørsmål til stillingen. Å ringe bare for å få vist seg frem, vil i de fleste tilfeller kun bli sett på som mas. Anonymkode: a8293...64d 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For sent...? Det er vel heller for tidlig. Blir masing. Anonymkode: add12...fe7 Så jeg bør ikke ringe for å gjøre meg bemerket? Skal prøve å finne på et spørsmål slik at jeg "ringer for en grunn". Det er jo utrolig mange som søker på slike stillinger, og da må det jo gjelde å skille seg litt ut? Eller blir det bare masing? Jeg MÅ ha en sommerjobb. Og så har jeg tidligere ikke hatt mulighet til å komme på intervju som jeg har fått tilbudt (andre stillinger som har vært utlyst, ikke sommerjobber), og er derfor redd for at de forkaster søknaden min fordi de kanskje tror jeg ikke kommer til å ville komme på intervju uansett. Anonymkode: 28b8a...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå