Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg må spørre her , da jeg ikke er så sikker. Jeg hadde el slim på lørdag, i går da jeg skulle opp av sofan stakk det veldig ( kjennes ut som det er i eggstokkene)? På venstre side. Idag har jeg det fortsatt, kjenner det når jeg sitter også. Er veldig lite, ikke vondt eller noe. Spørsmålet mitt er, kan dette være et tidlig gravid tegn ? Har ikke opplevd å hatt dette tidligere, bare dagene før el slim så blir det borte, men nå vil det ikke gi seg? Noen med erfaring ? 

Anonymkode: ae22e...a4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har hatt ubeskyttet samleie de siste dagene; ja, da kan du være gravid.

Anonymkode: 6ac59...1de

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har hatt ubeskyttet samleie de siste dagene; ja, da kan du være gravid.

Er ikke det hun spør om

jeg vet dessverre ikke, jeg ble bare provosert over hvordan enkelte svarer.

Anonymkode: 2ca48...40f

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er gravid er du bare 4DPO. Det er kul umulig å vite om hva enn du skulle kjenne nå er tilfeldig eller pga graviditet. De som er mest sensitive kan kjenne noen vage ting i uka før mens skulle kommet. Altså etter 7DPO. 

Lykke til med ventetid..

Anonymkode: 94525...e2c

• Liker 1
Skrevet

Det du kjenner kan være ligamentsmerter, men det kan være noe annet også. Jeg får det stadig vekk i DPO-perioden. 

Anonymkode: f73a7...40a

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det hun spør om

jeg vet dessverre ikke, jeg ble bare provosert over hvordan enkelte svarer.

Anonymkode: 2ca48...40f

Det er jo litt essensielt om hun har hatt ubeskyttet sex nå nylig..og da vet vel alle at det kan være mulighet for å bli gravid.

Skrevet

Idag er det verre, litt små vondt, + jeg har ubehag i magen og litt bak i korsryggen .. Erfaring med dette noen ? 

Skrevet

TS, du må rett og slett bare vente til det er vits å ta en graviditetstest, eller kommunistene inntar lysthuset. 

Ja, ubehag i magen kan være et tegn på graviditet. Det kan også være noe helt annet, og det kan også være ren innbildning siden du går og kjenner så veldig etter. 

Det er klim umulig for noen å konkludere eller tolke noe som helst på bakgrunn av det du skriver. Det er meningsløst å prøve engang. Ja, det kan være graviditet, og ja, det kan være tusen millioner andre ting, så det er ikke noen som kan konkludere for deg. 

Anonymkode: 64ca9...157

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner det. Jeg ville bare høre om noen hadde noe erfaringer om dette, noen som har opplevd liknende. Jeg tror ikke det er innbilning ( voknet i natt av at det er vondt ) men jeg får bare vente å se . Og håpe det har klaffet denne gangen. 

Skrevet

Hvis du våkner om natten for at det er så vondt.. Så tviler jeg på at det er pga en graviditet.. Så tidlig så skal ikke det gjøre så vondt ;s 

kan være noe annet.. 

Anonymkode: 3bb99...4a8

Skrevet

Jeg tenker også om det kan være en cyste? Men anner ikke, får ta tiden til hjelp. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt essensielt om hun har hatt ubeskyttet sex nå nylig..og da vet vel alle at det kan være mulighet for å bli gravid.

Hun hadde vel ikke lurt på om hun kunne være gravid om hun ikke hadde hatt sex.

Anonymkode: dd64e...90e

Skrevet

Så sure svar det var her da! Om man ikke kan holde seg for god til å være krass i svarene, så kan man vel heller la være?

TS, jeg selv EL-symptomer på lørdag/søndag, og kjenner som deg litt stikninger og lett murring. Selv er jeg litt på symptomjakt, men prøver å slappe av og ta ting som det kommer. Har innstillingen at jeg venter på TR, ikke at jeg venter på positiv graviditetstest :)

• Liker 1
Skrevet
På Thursday, February 09, 2017 den 17.23, AnonymBruker skrev:

Hun hadde vel ikke lurt på om hun kunne være gravid om hun ikke hadde hatt sex.

Anonymkode: dd64e...90e

Og allikevel så lurer hun på om hun kan være gravid når hun har hatt sex....

Skrevet
På 11.2.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Og allikevel så lurer hun på om hun kan være gravid når hun har hatt sex....

Hun lurer jo ikke på om hun kan bli gravid av sex, men om det hun opplever av symptomer kan være tegn på graviditet. Det var vel ikke så vanskelig å tolke?

Lykke til, håper du lykkes innlegger! Det du beskriver kan være symptomer både på graviditet og tante rød.

klem

Skrevet (endret)
1 time siden, FruJohnsen skrev:

Hun lurer jo ikke på om hun kan bli gravid av sex, men om det hun opplever av symptomer kan være tegn på graviditet. Det var vel ikke så vanskelig å tolke?

Lykke til, håper du lykkes innlegger! Det du beskriver kan være symptomer både på graviditet og tante rød.

klem

Endret av Jento89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...