AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Ble slutt før jul og vi har en felles datter. Han slo opp med meg! Innimellom er vi uvenner, mye grunnet hans familie som blander seg inn i ALT. Så er vi venner innimellom og slik vel jeg jo helst ha det. Han kan spørre hvordan jentungen har det, hvordan det gikk i bhg idag ++. Så skriver han at han skal legge seg (stort sett på kvelden han tar kontakt) og føyer på at han er kåt.. når jeg da gir null respons unnskylder han seg. Tydeligvis er jeg godt nok for er knull, hurra liksom.. Hva feiler det menn?!!! Vet han har festet masse, men tydeligvis ikke fått seg noe. Nå skal jeg snart begynne dating igjen, men kjenner jeg er kolossalt lei av drittsekker😑 Anonymkode: 8084f...da4 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 De aller fleste menn er drittsekker om du gir dem sjansen til å utøve sin indre guttevalp. Jeg respekterer ikke slik oppførsel lenger fra menn, men har selv vært sammen med en barnslig tass i yngre år. Mitt råd er å enten fortsette å ignorere hvis du vet det hjelper eller sette han på plass. Det er ekstremt respektløs oppførsel fra hans side og strengt tatt er han ikke verdt det at du engang svarer. Hvorfor han ikke respekterer deg vet ikke jeg, kanskje du har en idé om hvorfor han mener det er ok å snakke til deg på den måten? Anonymkode: 6e16c...d3d 6
brownbrown Skrevet 9. februar 2017 #3 Skrevet 9. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste menn er drittsekker om du gir dem sjansen til å utøve sin indre guttevalp. Jeg respekterer ikke slik oppførsel lenger fra menn, men har selv vært sammen med en barnslig tass i yngre år. Mitt råd er å enten fortsette å ignorere hvis du vet det hjelper eller sette han på plass. Det er ekstremt respektløs oppførsel fra hans side og strengt tatt er han ikke verdt det at du engang svarer. Hvorfor han ikke respekterer deg vet ikke jeg, kanskje du har en idé om hvorfor han mener det er ok å snakke til deg på den måten? Anonymkode: 6e16c...d3d nei..... 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble slutt før jul og vi har en felles datter. Han slo opp med meg! Innimellom er vi uvenner, mye grunnet hans familie som blander seg inn i ALT. Så er vi venner innimellom og slik vel jeg jo helst ha det. Han kan spørre hvordan jentungen har det, hvordan det gikk i bhg idag ++. Så skriver han at han skal legge seg (stort sett på kvelden han tar kontakt) og føyer på at han er kåt.. når jeg da gir null respons unnskylder han seg. Tydeligvis er jeg godt nok for er knull, hurra liksom.. Hva feiler det menn?!!! Vet han har festet masse, men tydeligvis ikke fått seg noe. Nå skal jeg snart begynne dating igjen, men kjenner jeg er kolossalt lei av drittsekker😑 Anonymkode: 8084f...da4 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste menn er drittsekker om du gir dem sjansen til å utøve sin indre guttevalp. Jeg respekterer ikke slik oppførsel lenger fra menn, men har selv vært sammen med en barnslig tass i yngre år. Mitt råd er å enten fortsette å ignorere hvis du vet det hjelper eller sette han på plass. Det er ekstremt respektløs oppførsel fra hans side og strengt tatt er han ikke verdt det at du engang svarer. Hvorfor han ikke respekterer deg vet ikke jeg, kanskje du har en idé om hvorfor han mener det er ok å snakke til deg på den måten? Anonymkode: 6e16c...d3d Det var da voldsomt til generalisering her da. Klassisk feil hos mange jenter/damer som ferdes på dette forumet å feie hår med samme kam. Det er kanskje på tide for dere jenter som gjør disse feilene gang på gang og klager på at alle menn er drittsekker å begynne å tenke over "hva gjør jeg galt?". Hvis tanken om at jeg er kvinne og er perfekt på alle mulige vis kommer frem er du et dødsdømt til å fortsette å gjøre samme feil resten av livet. Det finnes mange bra menn, men om du absolutt skal gå etter de mennene som er mest kjekk og populære blant dine medsøstre som gjerne utnytter sine muligheter på det sterkest, vil du ikke nå langt. Da skyter du i blinde og satser på å treffe blinken. Det finnes en god del menn som bare er ute etter å få seg noe og hvis man gir etter for dette å gir de det, så kan man ehller ikke klage på at alle menn er drittsekker i etterkant når det går opp for deg at du kun var et knull. Anonymkode: 43fc5...803 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. februar 2017 #5 Skrevet 9. februar 2017 Skriv tilbake at du ikke er interessert i hverken det eller sex.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #6 Skrevet 9. februar 2017 Gi beskjed om at du ikke er interessert. Før du gjør det har han jo ikke gjort noe feil? Anonymkode: 7a63d...430
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble slutt før jul og vi har en felles datter. Han slo opp med meg! Innimellom er vi uvenner, mye grunnet hans familie som blander seg inn i ALT. Så er vi venner innimellom og slik vel jeg jo helst ha det. Han kan spørre hvordan jentungen har det, hvordan det gikk i bhg idag ++. Så skriver han at han skal legge seg (stort sett på kvelden han tar kontakt) og føyer på at han er kåt.. når jeg da gir null respons unnskylder han seg. Tydeligvis er jeg godt nok for er knull, hurra liksom.. Hva feiler det menn?!!! Vet han har festet masse, men tydeligvis ikke fått seg noe. Nå skal jeg snart begynne dating igjen, men kjenner jeg er kolossalt lei av drittsekker😑 Anonymkode: 8084f...da4 Du er vel den eneste kilden til sex han har? kjenner meg igjen i dette..lurer på om det er en mannegreie. Anonymkode: e6c3e...8bf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #8 Skrevet 9. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er vel den eneste kilden til sex han har? kjenner meg igjen i dette..lurer på om det er en mannegreie. Anonymkode: e6c3e...8bf Antagelig! Han gidder ikke dating++. Så da er jo det å plage meg enklest. Anonymkode: 8084f...da4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #9 Skrevet 9. februar 2017 Ja han er tragisk. Og det at dere har et felles barn gjør at du må ha kontakt og samarbeide med han. Men du kan fint gi beskjed om at du ikke er interessert i sånn oppførsel fra hans side. Og ellers overse det. Anonymkode: a9c96...fc3 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #10 Skrevet 9. februar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble slutt før jul og vi har en felles datter. Han slo opp med meg! Innimellom er vi uvenner, mye grunnet hans familie som blander seg inn i ALT. Så er vi venner innimellom og slik vel jeg jo helst ha det. Han kan spørre hvordan jentungen har det, hvordan det gikk i bhg idag ++. Så skriver han at han skal legge seg (stort sett på kvelden han tar kontakt) og føyer på at han er kåt.. når jeg da gir null respons unnskylder han seg. Tydeligvis er jeg godt nok for er knull, hurra liksom.. Hva feiler det menn?!!! Vet han har festet masse, men tydeligvis ikke fått seg noe. Nå skal jeg snart begynne dating igjen, men kjenner jeg er kolossalt lei av drittsekker😑 Anonymkode: 8084f...da4 Hva feiler det kvinner som velger seg slike menn? Du fant ham tydeligvis god nok til å få barn med, da er det ikke rart det fortsetter. Anonymkode: 27184...80a
Gjest William Adelin Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste menn er drittsekker om du gir dem sjansen til å utøve sin indre guttevalp. Jeg respekterer ikke slik oppførsel lenger fra menn, men har selv vært sammen med en barnslig tass i yngre år. Mitt råd er å enten fortsette å ignorere hvis du vet det hjelper eller sette han på plass. Det er ekstremt respektløs oppførsel fra hans side og strengt tatt er han ikke verdt det at du engang svarer. Hvorfor han ikke respekterer deg vet ikke jeg, kanskje du har en idé om hvorfor han mener det er ok å snakke til deg på den måten? Anonymkode: 6e16c...d3d Etter min erfaring så er ikke kvinner et spor bedre en menn.
makkapakka Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Du gjør rett i å ikke svare på disse sex meldingene hans, da føler han seg veldig dum kan jeg tenke meg. Han blir nok utav seg hvis du finner deg en ny en, for han greier ikke ansvaret med å ha familie, men vil ha tilgang når det passer seg og livet er kjedelig. Typisk guttunge som aldri blir voksen.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva feiler det kvinner som velger seg slike menn? Du fant ham tydeligvis god nok til å få barn med, da er det ikke rart det fortsetter. Anonymkode: 27184...80a Han var veldig snill frem til bruddet. Etter det har han vært en kynisk og kald drittsekk😊 En flink far er han uansett. Jeg ignorer sexprat, for da føler han seg nok dum. Mitt mål Finner jeg en ny mann snart, vil jeg nok kutte all kontakt med han som ikke dreier seg om samvær. Anonymkode: 8084f...da4
Uffda Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tydeligvis er jeg godt nok for er knull, hurra liksom.. Hva feiler det menn?!!! Hva feiler det deg som klarer å gjøre det negativt?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #15 Skrevet 9. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi beskjed om at du ikke er interessert. Før du gjør det har han jo ikke gjort noe feil? Anonymkode: 7a63d...430 Vi var sammen i 4 år og bodde sammen 3.5 år. Han dumpet meg brått og på et jævla dårlig tidspunkt i livet. Nå etter snart 3 mnd har han sikkert funnet ut at han ikke er 20 år mer (vi er nærmere 30 faktisk), og at han ikke har like mye draget på damer som før. Han nærmest bor i hagen til moren sin som passer barnet 3-4 ganger de ukene han har barnet (treninger ++, vi har delt løsning). Sikkert ikke sexy og turn om for ei ny dame? Poenget mitt: Jeg skal ikke måtte forklare han det er respektløst. Man dumper ikke noen for så å spørre om de vil knulle etterpå. Jeg er for god til å være et hull for tømming! Anonymkode: 8084f...da4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #16 Skrevet 9. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De aller fleste menn er drittsekker Anonymkode: 6e16c...d3d Om du synes det gjelder de fleste så er det sannsynligvis du som ikke forstår deg på menn.. Anonymkode: eb1a8...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå