AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg er kanskje dum nå, men leverer man timelister når man jobber i skolen? Hvem skal man kontakte i ledelsen hvis man har hatt vikariat og skal få utbetalt lønn? Anonymkode: c0416...715
applestories Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Der jeg jobbet som tilkallingsvikar skrev jeg bare timelister for meg selv og sjekket lønnsslippen. Dersom noe ikke stemte fikk jeg timelisten fra undervisningsinspektøren og sjekket. Jeg forholdt meg stort sett bare til henne uansett hva det gjaldt.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Mener du som ringevikar? Da jeg jobbet som ringevikar, førte de timeliste selv liksom. Det var ledelsen som skrev oversikt over når jeg jobbet. Jeg skrev en oversikt selv og, bare for sikkerhets skyld. Jeg fikk riktig lønn, og til riktig tid. Med vikariater der du får en stillingsprosent og har faste timer i løpet av vikariatet så får du vel utbetalt en fast sum hver måned? Jobber selv i 100% årsvikariat, og får årslønn. Utbetalt fast sum hver måned. Anonymkode: 4ea0f...5af
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 36 minutter siden, applestories skrev: Der jeg jobbet som tilkallingsvikar skrev jeg bare timelister for meg selv og sjekket lønnsslippen. Dersom noe ikke stemte fikk jeg timelisten fra undervisningsinspektøren og sjekket. Jeg forholdt meg stort sett bare til henne uansett hva det gjaldt. Men jeg er nav-utplassert og får min lønn derfra. Har ikke lønnsslipp.. De har heller ikke info om bankkontonummer mitt osv.. Anonymkode: c0416...715
applestories Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg er nav-utplassert og får min lønn derfra. Har ikke lønnsslipp.. De har heller ikke info om bankkontonummer mitt osv.. Anonymkode: c0416...715 Skal du få lønn både fra skolen og fra NAV? Mener du om du får ekstratimer? Om du er i tiltak via NAV og får tiltakspenger er dette basert på hva du fører på meldekortet.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, applestories skrev: Skal du få lønn både fra skolen og fra NAV? Mener du om du får ekstratimer? Om du er i tiltak via NAV og får tiltakspenger er dette basert på hva du fører på meldekortet. Skal få ordinær lønn fra skolen for noen timer jeg har vært lærervikar. Anonymkode: c0416...715
applestories Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Var det noen på skolen som spurte om du kunne ta timene, og som fortalte deg hva du skulle gjøre og hvor du skulle være? Du kan kanskje spørre denne personen? De må ha navn, fødselsnummer og kontonummer for å utbetale lønn.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 På 8.2.2017 den 21.20, applestories skrev: Var det noen på skolen som spurte om du kunne ta timene, og som fortalte deg hva du skulle gjøre og hvor du skulle være? Du kan kanskje spørre denne personen? De må ha navn, fødselsnummer og kontonummer for å utbetale lønn. Ja, jeg ble spurt om dette. Har ikke helt fått klarhet i dette enda.. Hva jeg skal levere og til hvem. Anonymkode: c0416...715
applestories Skrevet 21. februar 2017 #9 Skrevet 21. februar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ble spurt om dette. Har ikke helt fått klarhet i dette enda.. Hva jeg skal levere og til hvem. Anonymkode: c0416...715 Hva med å spørre en av lærerne? Det vet sikkert hvem du bør kontakte.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #10 Skrevet 21. februar 2017 3 minutter siden, applestories skrev: Hva med å spørre en av lærerne? Det vet sikkert hvem du bør kontakte. Ja, men det er ferie nå. Regner med de må ha info før 1.mars.. Anonymkode: c0416...715
applestories Skrevet 21. februar 2017 #11 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men det er ferie nå. Regner med de må ha info før 1.mars.. Anonymkode: c0416...715 Vinterferien er over før det. Her utbetales lønn den 12. hver måned, og lønningskontoret må ha informasjonen fem-seks dager før. Du kan jo ringe sentralbordet i kommunen. Mange rektorer og undervisningsinspektører jobber i vinter/høstferie. Du kan ringe lønningskontoret i kommunen. Du kan ringe personalsjefen i kommunen. Mange muligheter og mye større sannsynlighet for å få svar enn å spørre oss som ikke engang vet hvor du bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå