Gå til innhold

Ble jeg playet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt god kontakt med en mann (30) i 4 mnd. Vi møttes på Sukker, og det har vert han som starter samtalene. Siste tre ukene har vi hatt daglig kontakt, og jeg ble selvsagt betatt. Han har alt. God jobb, snill, kjekk og omtenksom. Drømmemann i mine øyne. Han har vert frem på ang møtes siden første ukene og til slutt ga jeg etter. Tross at han bor 5 timer borte fra meg. Jeg hadde ikke hjerte til å la han dra hjem hele den lange veien samme dag så jeg foreslo han kunne overnatte. Han sa han kunne leie rom på hotell, men jeg følte han brukte nok penger på å dra hele veien til meg. Er ikke vandt til at menn bruker tid og penger på meg. Sist lørdag kom han til meg, og han kysset meg etter en times tid. Ingen ting føltes feil, føltes som vi hadde vært sammen før. Han var flørtende, spanderte på meg og jeg svevde i lykke rus. Vel hjemme hos meg hadde vi sex 3 ganger den kvelden. Kjemien var så god!! Før vi sovnet sa han at han likte meg veldig godt. Søndagen var og så veldig fin, han var flørtende og tok mye på meg. Kysset meg før han dro hjem over, og sa han gledet seg til neste gang. Så har det vert stille siden.. Han åpner snap"ene jeg sender, men sender ikke noe tilbake. Før helgen sendte han ofte snapper. Nå lurer jeg på om jeg ble lurt og blir ghostet? Har jeg missforstått hele helgen? 

Jeg over analyserer kanskje men dette er alt jeg tenker på. Fynkerer ikke i jobb, spiser lite og føler meg skitten.. Selvsagt kan han være opptatt eller at det har skedd noe hjemme. Han nevnte meg aldri for venner eller familie når jeg tenker over det, er det typisk tegn på playere?

så kjære KG hjelp meg, hva betyr dette?? Drar menn seriøst 10 timer for to knull? Og leker kjærester og forsvinner?

Anonymkode: 1a0ff...311

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hatt god kontakt med en mann (30) i 4 mnd. Vi møttes på Sukker, og det har vert han som starter samtalene. Siste tre ukene har vi hatt daglig kontakt, og jeg ble selvsagt betatt. Han har alt. God jobb, snill, kjekk og omtenksom. Drømmemann i mine øyne. Han har vert frem på ang møtes siden første ukene og til slutt ga jeg etter. Tross at han bor 5 timer borte fra meg. Jeg hadde ikke hjerte til å la han dra hjem hele den lange veien samme dag så jeg foreslo han kunne overnatte. Han sa han kunne leie rom på hotell, men jeg følte han brukte nok penger på å dra hele veien til meg. Er ikke vandt til at menn bruker tid og penger på meg. Sist lørdag kom han til meg, og han kysset meg etter en times tid. Ingen ting føltes feil, føltes som vi hadde vært sammen før. Han var flørtende, spanderte på meg og jeg svevde i lykke rus. Vel hjemme hos meg hadde vi sex 3 ganger den kvelden. Kjemien var så god!! Før vi sovnet sa han at han likte meg veldig godt. Søndagen var og så veldig fin, han var flørtende og tok mye på meg. Kysset meg før han dro hjem over, og sa han gledet seg til neste gang. Så har det vert stille siden.. Han åpner snap"ene jeg sender, men sender ikke noe tilbake. Før helgen sendte han ofte snapper. Nå lurer jeg på om jeg ble lurt og blir ghostet? Har jeg missforstått hele helgen? 

Jeg over analyserer kanskje men dette er alt jeg tenker på. Fynkerer ikke i jobb, spiser lite og føler meg skitten.. Selvsagt kan han være opptatt eller at det har skedd noe hjemme. Han nevnte meg aldri for venner eller familie når jeg tenker over det, er det typisk tegn på playere?

så kjære KG hjelp meg, hva betyr dette?? Drar menn seriøst 10 timer for to knull? Og leker kjærester og forsvinner?

JA!  Det finnes menn som ville flydd til Australia hvis det var en pen og villig dame der.

Anonymkode: 3c723...2de

• Liker 11
Skrevet

Var det ikke tre knull?

Anonymkode: c78b4...761

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA!!!!

Slett han på alle medier med en gang, ignorer han eller være frekk om han tar kontakt. Og lær av det. Menn fungerer sånn: i det du har hatt deg med dem, er du ikke lenger god nok for dem. 

Anonymkode: 2a7ad...2fa

Skrevet

Har fyren barn? Hørtes sykt kjent ut, kunne ha vært samme fyren jeg traff for en måneds tid siden 😑 Også på Sukker. Han nevnte ingenting om at han hadde barn før jeg tilfeldigvis så skjermbildet på telefonen hans da han tok den frem. Hadde sex og etter det hørte jeg ikke en dritt. Kanskje det bare finnes mange slike menn....

Anonymkode: ce09c...a68

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA!!!!

Slett han på alle medier med en gang, ignorer han eller være frekk om han tar kontakt. Og lær av det. Menn fungerer sånn: i det du har hatt deg med dem, er du ikke lenger god nok for dem. 

Han virket ikke som en player,er det ikke noe håp at han kun er opptatt?:(

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fyren barn? Hørtes sykt kjent ut, kunne ha vært samme fyren jeg traff for en måneds tid siden 😑 Også på Sukker. Han nevnte ingenting om at han hadde barn før jeg tilfeldigvis så skjermbildet på telefonen hans da han tok den frem. Hadde sex og etter det hørte jeg ikke en dritt. Kanskje det bare finnes mange slike menn....

Anonymkode: ce09c...a68

Han har ikke barn, han har ikke vært i noe forhold siste 3 årene pga jobben, håper han bare er opptatt:( 

utrolig trist med din historie <3

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen damer hadde ligget med useriøse menn om de visste han var useriøs og ansett hvor opptatt en person er, gir man lyd fra seg hvis man liker noen. Ikke vær naiv. 

Samme hva som skjer videre, er det veldig dårlig stil å ignorere noen etter sex. Selv om han mot formodning skulle ta kontakt igjen men eller annen dårlig unnskyldning for å dekke over de kalde føttene, har du all grunn til å være forbanna. Ta igjen. Ikke finn deg i sånt piss fra dem. 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo et lite håp. Jeg driver med en, har gjort i noen mnd. Har møttes 5-6 ganger, aner ikke hvor mange ganger jeg har vært usikker på om jeg kommer til å høre mer. Han gir alltid lyd fra seg men har i perioder sykt mye å gjøre så da kan det gå et par dager. Nå er vi enige om at det kun skal være fysisk da, men ønsker jo uansett å unngå å bli ghostet. Så har han for eks en travel jobb er det jo en bitte liten mulighet for at det er grunnen. 

Anonymkode: cc1f0...110

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opptatt nå, etter at dere har vært på "måne"? Jaja, han er en joker! Nå forventer han at du skal krabbe etter han og være needy så han kan nedgradere deg enda mer. 

Anonymkode: f7703...af3

Skrevet

Samme har skjedd meg. Helt normalt! Men jeg går heller ikke inn for noe seriøst med noen jeg ligger med på første møte...

Anonymkode: 8cf49...b97

• Liker 1
Skrevet

Dette er ganske klassisk oppførsel av mange menn. Og når det gjelder kontakt: om en mann er interessert så tar han kontakt! Om han så har brukket begge armene. Jeg er sånn selv at jeg forbinder sex med følelser, og unngår sex til jeg vet om fyren har seriøse intensjoner. Jeg forstår at settingen gjorde at du ville ha sex med han, men når man har sex på første date så må man også regne med at mange menn stikker. Dessverre. Jeg ville sletta han fra alt. Ikke send han snaps, ikke ring, ikke send meldinger. Bare ignorer. Han fortjener ikke din oppmerksomhet. Dette kommer du over, se på det som en erfaring/hyggelig kveld og la det være med det :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...