Gå til innhold

Er det finest når vi gutter brukes vox i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke tjukt hår lenger, men prøver å kompensere for det ved å bruke vox å forme ei frisyre i håp om at det ser finere ut! 

Trenger man vox for at det skal se bra ut? Eller skal jeg bare drite i å ha oppi noe?

-Mann (22)!

Anonymkode: f2aa8...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gå til en god frisør og be om råd til den riktige klippen for tynnere hår?

Selv hater jeg voks og alt slikt kliss i håret til menn. Kan jo ikke ta oppi der før man må vaske hendene på grunn av alt klisset.

Skrevet

Nei, det ser ut som at dere har håret full av svette

• Liker 3
Skrevet

Spørs på håret. Men litt er fint, så lenge det ikke ser klissete ut. 

Anonymkode: 12fd7...e13

Skrevet

Hei ts....jeg har ikke tjukkt hår lengre selv og har blitt veldig mye tynnere i håret siden ungdommen. men jeg ser forsatt ganske bra ut på håret. jeg ber frisøren klippe meg veldig kort. 12 mm på toppen og 6 mm på sidene og bak. så tar jeg ID voks, den gråe sterkeste i og former håret. ser fantastisk ut. damen min elsker det :)

Skrevet
2 timer siden, brownbrown skrev:

Hei ts....jeg har ikke tjukkt hår lengre selv og har blitt veldig mye tynnere i håret siden ungdommen. men jeg ser forsatt ganske bra ut på håret. jeg ber frisøren klippe meg veldig kort. 12 mm på toppen og 6 mm på sidene og bak. så tar jeg ID voks, den gråe sterkeste i og former håret. ser fantastisk ut. damen min elsker det :)

Interessant å høre :) har du et Google bilde så jeg får se cirka hvordan det ser ut? Vasker du ut voxen hver dag da?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant å høre :) har du et Google bilde så jeg får se cirka hvordan det ser ut? Vasker du ut voxen hver dag da?

nei . dessverre. ja jeg vokser det selvfølgelig ut hver kveld. du kan ikke sove med voksen, det er ikke bra for håret

Skrevet

Liker dere best litt rufsete. 😊

• Liker 1
Skrevet

Liker at mannen styler håret, men setter pris på at han vasker det ut på kveldstid slik jeg kan kose med håret :) 

Anonymkode: f4fe4...893

Skrevet
På 2/8/2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Har ikke tjukt hår lenger, men prøver å kompensere for det ved å bruke vox å forme ei frisyre i håp om at det ser finere ut! 

Trenger man vox for at det skal se bra ut? Eller skal jeg bare drite i å ha oppi noe?

-Mann (22)!

Nå fungerer ikke attraksjon for kvinnfolk som det gjør for oss mannfolk. Mens vi legger all verdi i utseendet i første omgang så betyr det lite for dem. Sørg for å ha god hygiene og du er innafor. 

Ta høvelen og ta alt vekk ..det er det beste. Så lenge du er OK med det så er alle andre også OK med det. Er du awesome med det så er alle andre også awesome med det.

• Liker 1
Skrevet

VOKS VOKS VOKS VOKS VOKS!!!

Eller om du er engelskspråklig - wax.

Ikke VOX. 

Anonymkode: 2d8e3...1de

• Liker 5
Skrevet
17 timer siden, Xcase33 skrev:

Nå fungerer ikke attraksjon for kvinnfolk som det gjør for oss mannfolk. Mens vi legger all verdi i utseendet i første omgang så betyr det lite for dem. Sørg for å ha god hygiene og du er innafor. 

Du har sikkert rett i dette! 

ts-

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

VOKS VOKS VOKS VOKS VOKS!!!

Eller om du er engelskspråklig - wax.

Ikke VOX. 

Anonymkode: 2d8e3...1de

Det var min første tanke og, begynte å tenke på tv-kanalen Vox :fnise:

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
På 8.2.2017 den 17.51, AnonymBruker skrev:

-Mann (22)!

Det spørs på frisyren og mannen. Veldig vanskelig å gi noe klart svar på uten å se hvordan du ser ut. Voks kan være fint, og det kan se grusomt ut. 

Skrevet

Mannen min har tynt hår, derfor hjelper det med voks. Sånn hår ca på bilde, synes det er fint. 

Voks.jpg

Anonymkode: 57a37...b7e

Skrevet

For meg er voks direkte turn off.  Stift klissete hår som ser fett og tungt ut og som man ikke kan kose med og dra fingrene igjennom? Nei takk! Da er det mye bedre med litt ville hårtuster her og der ass

Anonymkode: 2b54c...abc

• Liker 2
Skrevet
På 8.2.2017 den 23.16, Caduceus skrev:

Liker dere best litt rufsete. 😊

Ja <3

Anonymkode: 2b54c...abc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...