Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg håper noen kan hjelpe meg. Jeg har en plan om å farge håret, og vet godt at det beste er å farge det til frisør. Dette er da veldig dyrt, så jeg har tenkt å gjøre et forsøk med hjemmefarge først.. Jeg har lyst brunt hår, og har tenkt å farge det noe alla det Rose har i titanic filmen(se bilde). Noen med erfaring, eller som har tips om farge, og hårfargingsmerke??? Setter pris på alle råd!!!!

Bilderesultat for rose titanic

Skrevet

Som frisør så kan jeg vel egentlig aldri anbefale hjemmefarge. Men dersom målet ditt er å bli mer gylden så bør du kjøpe en farge hvor tallene heter 6.4. 6 er tonehøyden og 4 betyr at de dominerende pigmentene er kobber. Er du redd for å bli for oransj så kan du prøve 6.34 dersom det finnes noen hjemmefarge som heter det. De eneste jeg har erfaring med selv er garnier sin hjemmefarge. Kan selvfølgelig ikke love noe da hjemmefarge og frisør farge er to forskjellige verdener, men det er da verdt et forsøk. Hvis ikke så har flere og flere frisørsalonger fått inn farger som selges til hjemmebruk for kundene! Koster i underkant av 300kr og du får hjelp og veiledning av frisøren med å finne den fargen du ønsker. Pakkene som kommer fra revlon (det er disse vi har) inneholder nok farge til 2 omganger 

Anonymkode: 1092e...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...