AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Noen som er ung ufør her? Jeg har gått på AAP siden 2010 og fikk i dag innvilget ung uføre. Hvordan fungerer ung ufør? Er den varig, hva er ulikt fra vanlig ufør? Vil fjerne høre erfaringer 😃 Anonymkode: 9515c...03c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #2 Skrevet 9. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som er ung ufør her? Jeg har gått på AAP siden 2010 og fikk i dag innvilget ung uføre. Hvordan fungerer ung ufør? Er den varig, hva er ulikt fra vanlig ufør? Vil fjerne høre erfaringer 😃 Ung ufør betyr at du har fått skaden som gjør deg ufør før du fylte 26, forskjellen fra ordinær ufør er at du da får et lite tillegg i ytelsen, ellers er det likt. Både ung ufør og ordinær ufør er varige ytelser, men dersom du kommer deg ut i arbeid kan du si den fra deg. Anonymkode: b1577...099
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #3 Skrevet 11. februar 2017 Du kan jobbe opp til 60.000kr uten at de trekker stønaden din, men tjener du over disse så begynner det automatisk og trekke litt fra stønaden. Du har jobbe 100% i 3år, trur jeg det er uten at de vil revurdere uføretrygden din. Leve som ung ufør er ingen lett sagt om du tenker på økonomi, men det er godt vi har ordningene her til lands. Anonymkode: bae4e...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå