Gå til innhold

Hvordan roe ned angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde noe som gjorde at angsten min blusset veldig opp i går, og den har ennå ikke gått ned :( har kommet ganske langt, fra å ikke tørre å gå i butikk til å kunne jobbe, men pga hendelsen i går vil jeg bare låse meg inne så jeg slipper å oppleve angst igjen. Har hatt en forferdelig følelse i kroppen siden i går. Turte ikke engang gå på offentlig toalett i dag, og sitter og svetter og sliter med å puste fordi jeg må på butikken etterpå. Jeg kan alle triksene i boka, men trenger en liten oppmuntring og påminnelse av triks mot angst. Noen som har noen oppmuntrende ord?

Anonymkode: d4dea...a27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angst er kjipt...Men du har vist at du er sjefen og det greier du igjen! Ikke hør på angsten, fortsett med jobb og turer på butikken. Sett jævelen på plass!!

Anonymkode: 5acf3...0a0

Skrevet

Tar du noen medisin i mot dette? Jeg har ei venninne som fikk den mildeste form for medisinering, nemmelig en mild dose av betablokker (50 mg) som egentlig er en blodtrykksmedisin. Den gir litt roligere pust og puls og hun tar en tablett når hun havner i en slik situasjon.

Anonymkode: e6e4b...3e8

Skrevet

Det går over. Garantert.

Anonymkode: 196c0...e13

Skrevet

Ts her, det gikk heldigvis bra med en god venn og mye latter, men gruer meg fryktelig til stressende situasjoner på jobb..

Har takket nei til medisiner :) hørtes rart ut med blodtrykksmedisin?

Anonymkode: d4dea...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...