AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg er rundt 30 år, veier omtrent 55 kilo. Jeg er inaktiv nesten hele dagen. Jobber med PC hjemme. Men jeg liker å spasere en tur, ca en time dagen. Jeg skal ikke ned eller opp i vekt. Men regnet på kaloriene mine de siste måndene på grunn av nysgjerrighet (har to venninner som er veldig overvektige og vil ned i vekt, og spørsmål om forbrenning osv kommer ofte opp). Jeg kommer fram til at jeg spiser omtrent 1600 kalorier om dagen (men varierer fra 1000 til 2500, men som regel 1300-1800). Virker dette rimelig? Jeg spiser mye mer enn de fleste kvinnelige vennene mine, men jeg spiser som regel salat, frukt, brød og slikt, og misliker smør, oljer, godteri og sånt. De dagene jeg kom opp i over 2000 kalorier var jeg ubehagelig mett hele dagen, og minst ett av måltidene besto av pizza/potetgull/indisk/kinesisk-take-away. Anonymkode: 140dd...dda
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 For meg er 1600kcal for lite for å opprettholde en stabil vekt. Jeg går ned i vekt av så lite. Men om det fungerer for deg så gjør det det. Anonymkode: ec2ef...4d6 1
Leo Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Det virker ganske rimelig når du ikke er særlig aktiv og ikke har så mye vekt å vedlikeholde. Hvis kostholdet er riktig sammensatt er 1.600 kalorier ganske mye mat. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Hvordan er det med vitaminer og mineraler? Trenger jeg på 55 kilo like mye som min venn som er dobbelt så stor? Anonymkode: 140dd...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå