Gå til innhold

Daten sa han var motstander av narkotika, MEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg har datet litt har hele tiden gitt uttrykk for at han er motstander av narkotika, og slik jeg har forstått har han følt veldig sterkt for dette. Jeg er også totalt motstander, og aksepterer absolutt ingenting av bruk av noen som helst type dop. 

Men i går kveld så sa han at han gledet seg til han kunne ta en uke fri, for da skal han nemlig reise til Amsterdam. Det er visst en årlig greie at han reiser dit en ukes tid og røyker hasj og herjer rundt. 

Altså... Hvordan kan han da si at han er totalt motstander? Og han vet jo at jeg er helt i mot absolutt alt. 

Jeg likte ham veldig godt, men nå blir jeg bare kvalm av tanken på ham.... 

Anonymkode: 718ce...a9f

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sier at han er total motstander for å få deg til sengs? Så glemmer han seg.

Anonymkode: 43735...9eb

• Liker 16
Skrevet

Du bør vel bare avslutte det da :) 

Anonymkode: 5a3ab...c53

• Liker 3
Skrevet

Typisk hasjrøyker som ikke anser seg selv som narkis. Hvorfor kaste bort et helt innlegg på han? 

• Liker 5
Skrevet

Da får du gjøre det slutt med han å si akkurat hvorfor, så kanskje han slutter å lyve om sånt. Å hvor Harry er det ikke å ha en uke i året hvor han drar til Amsterdam for å røyke hasj og herje? 

Anonymkode: 66a39...cb1

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Uffda skrev:

Typisk hasjrøyker som ikke anser seg selv som narkis. Hvorfor kaste bort et helt innlegg på han? 

Vil ikke si man er narkis om man kun røyker en uke i året. Blir som å si man er alkoholiker om man kun drikker på julebordet. 

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Vil ikke si man er narkis om man kun røyker en uke i året. Blir som å si man er alkoholiker om man kun drikker på julebordet. 

Hehe, du om det.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Du er ikke særlig anonym. Jeg kjenner deg igjen fra dyreparken!

• Liker 6
Skrevet

Skjønner godt du blir kvalm. 
Hadde min partner slengt utav seg noe av de typiske reglene om at alkohol er jo farligere, og det er ikke så farlig som folk vil ha det til hadde jeg også blitt kvalm. Og det uten at han hadde brukt noe. 

Jeg hadde glatt dumpet han her. Dere har jo bare hatt et par date heldigvis :) 

• Liker 2
Skrevet

For meg hadde det ikke vært noe problem. Hvis han er bra på alle andre måter og røyker hasj kun en gang i året, i et land der det er lovlig, så ville jeg ikke dumpet han. Forstår ikke hvorfor du blir kvalm? Fordi ha røyker hasj en gang i året eller fordi han løy?

Jeg er også motstander av narkotika, men ser ikke så sort/hvitt på ting; det ville vært verre for meg å datet en som drakk seg dritings hver helg på alkohol, enn en som røyka hasj en gang i måneden. Selv er jeg så å si avholds, drikker kanskje et glass vin to ganger i året.

Anonymkode: 983b9...ee0

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, MissMas skrev:

Du er ikke særlig anonym. Jeg kjenner deg igjen fra dyreparken!

:ninja:

• Liker 6
Skrevet

Han er ikke prinsippfast og sa det bare for å være enig med deg, sånn at han fikk deg til sengs.

Anonymkode: 0b61f...2d4

Skrevet

Det er helt opp til deg å ikke se problemet i det. 

Men jeg vet veldig godt hvilke effekter slikt har, og jeg er ikke interessert i å ha noe med slikt å gjøre. Absolutt alt er totalt nulltoleranse for her. 

Og grunnen til at jeg blir kvalm er egentlig litt begge deler. Både at han løy om det. Og fordi jeg trodde ikke han var en sånn. Og med en sånn mener jeg en som bruker stoff. 

• Liker 5
Skrevet

Vel, nå vet du hvordan han egentlig er. Det er ikke uvanlig at mange menn sier ting de egentlig ikke mener. Det eneste du kan gjøre er å holde deg konsekvent til hva som er no go for deg. 

Amsterdam og hasj er harry. Det betyr ofte tur på strippebuler og sexkjøp. 

Skrevet
3 minutter siden, End skrev:

Det er ikke uvanlig at mange menn sier ting de egentlig ikke mener.

Kalles sosial intelligens.

• Liker 2
Skrevet

Hadde avslutta det pronto. Hva er det med hasjrøykere og løgner? Det går hånd i hånd. 

Anonymkode: 1572d...af6

• Liker 7
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Kalles sosial intelligens.

Nei. De gjør det for å oppnå ting de ikke ellers får pga slett personlighet. Sosial intelligens betyr at man skjønner hva som er galt og riktig og velger å gjøre det riktige som ikke innebærer løgn og bedrag mot uskyldige.

Endret av End
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også totalt motstander, og aksepterer absolutt ingenting av bruk av noen som helst type dop.

Noen som helst type, altså også alkohol, nikotin og koffein? Ingenting av bruk, altså er bruk av morfin som smertestillende helt uaktseptabelt?

Anonymkode: 1ca5e...2e4

• Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som helst type, altså også alkohol, nikotin og koffein? Ingenting av bruk, altså er bruk av morfin som smertestillende helt uaktseptabelt?

Anonymkode: 1ca5e...2e4

Du er hjertelig velkommen tilbake når du klarer å være saklig og ikke barnslig. 

Følte du deg truffet? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner mange som vanligvis aldri rører noen som helst form for narkotika, men som gjerne tar seg en joint når de f.eks. besøker Amsterdam. Jeg er ikke for hasjrøyking, men dersom vi snakker max et par ganger i året under omstendigheten at man befinner seg i Amsterdam er ikke det noen som helst dealbreaker for meg. Du er ikke narkoman eller en tvilsom, useriøs person dersom du tar deg et par joints en svært sjelden gang. 

Hvis det er et så stort problem for deg, får du vel bare droppe han da? Men personlig hadde jeg ikke brydd meg. Hasj er uansett i en helt annen kategori enn andre stoffer, og om man har lyst til å røyke "en gang i skuddåret" ser jeg ikke på det som noe svik eller dobbelmoral i forhold til uttalelsen hans om at han ikke støtter bruk av narkotika.

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...