Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble for tre uker siden medlem på Studio Active, et treningsenter her i Bergen. Jeg har gått inn i en 12 mnd avtale.

Jeg er ikke fornøyd med hva de tilbyr -dårlige/gamle apparater, dårlige intruktører, lite utvalg av aerobic og spinningtimer og lite innbydende dusjer og garderober. De opplyste meg heller ikke ved avtaleinngåelse at jeg måtte kjøpe egne sykkelsko for å kunne delta på sykkeltimene. Disse kan kjøpes for kr 750,- + klosser til kr 150,-.

Kan jeg bryte avtalen?

Videoannonse
Annonse
Gjest happyending
Skrevet

Sannsynligvis vil de ikke gå med på det nei.. Du kan kreve å få en prøvetime eller prøveuke før du skriver under kontrakten.. Men du kan jo prøve å klage, se om det hjelper..

Er det noen treningsstudioer som låner ut sko egentlig?

Skrevet

Jeg kan leie sko for kr 10,- per gang. Jeg har vanlige spinningsko fra før, synes det er unødvendig å kjøpe nye :evil:

Skrevet

Inngikk du en 12 måneders-kontrakt uten å ha vært på omvisning ?

Det er vel ditt eget ansvar å sørge for å sjekke ut tilbudet før du melder deg inn.

Jeg syns det høres litt merkelig ut at du ikke har vært på omvisning, da ville du sett hvordan garderobene og apparatene var, og du kunne enkelt bedt om oversikt over timene.

Jeg er enig i at det er dårlig å ikke opplyse om at du må kjøpe egne sykkelsko til spinningtimene.

Skrevet

Jeg hadde omvisning, men tenkte at det sikkert kom til å gå greit... (har nok litt skyld i det selv ja) -men det ene etter det andre begynte å irritere meg etterhvert.

Vel, uansett: Jeg var i kontakt med senteret i dag og fikk annulert avtalen uten en veldig stor diskusjon. De skulle ha informert ang. skoene, så det var nok en glipp. En stjerne i margen for behandlingen i dag!

Gjest happyending
Skrevet

Da var de himla snille syns jeg, for treningsstudioer bruker å være VELDIG lite fleksible på en inngått kontrakt... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...