AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg prøver å finne ut hva jeg kan jobbe med, men nesten umulig å finne hva jeg velge. Her i 30-årene, og har ingen utdannelse. Jeg tenkte å ta et kurs som vil gi meg god kunnskap i det jeg vil ha. Men jeg hører fælt lite om folk som kun har kurs innen faget de jobber. Er dette vanskelig, eller er eneste veien høgskole? noen som har erfaring? Anonymkode: 93c19...4ce
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har ikke erfaring, men vet at de som har utdanning som bachelor/master gjerne vil bli prioritert ovenfor de med bare et kurs på arbeidsmarkedet, uansett om kurset er relevant for arbeidsplassen. Kurs telles nesten ikke i det hele tatt lenger, du står nesten på barbakke om du skal søke deg jobb. Anbefaler deg så absolutt å starte på høyskole, ellers så kan du jo ta et fagbrev/ bli praksiskandidat? Anonymkode: 540a5...d83 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Tviler på at et kurs vil gjøre deg mer attraktiv på arbeidsmarkedet, med mindre de du konkurrerer med har ingen utdannelse. Anonymkode: 40cc0...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå