AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Dere som brukes sele på hund, hvordan løser dere det når dere går tur i mørket langs veien? Bruker dere refleksvest over selen og klipper hull til båndet, eller har dere refleksbesten under selen? Eller bruker dere noe annet enn refleksvest, som lys, refleksbandana, band på føttene etc. Og dere som bruker dekken/genser på hund på kalde dager, hvordan løser dere det? Dekken, sele, refleksvest? Syns det blir så mange lag på cavalieren min, så vi har droppet vest når vi har hadd dekken på og heller brukt lys som vi fester i selen på brystet. Så er det jo refleks på bandet + i sømmene på sela, men det er jo ikke akkurat veldig synlig. Men vi går bare langs fortau da + jeg har stor refleksvest selv. Syns folk er generelt dårlig på å bruke refleks på hundene sine her jeg bor, spesielt småhundene... Anonymkode: 708da...a54
Sulosi Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har refleksdekken under selen. Jeg har også ett lite lys festet på selen.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Refleksdekken under selen ja. Går da ikke an å ha den på toppen (kommer sikkert litt an på typen sele da). Skal man ha varmedekken også skal dette gå underst, men man kan jo slå to fluer i en smekk og kjøpe varmedekken med refleks på da, så slipper det å bli så mange lag. Anonymkode: 12bae...f28 2
Wenda Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Brukte alltid sele med refleks jeg. Hadde en hund som måtte ha dekken på ekstremt kalde dager, og da hadde jeg selen over dekkenet, evt brukte trekkselen under dekkenet
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Har dekken med refleks og sele over. Eventuelt dekken også refleks oppå, så halsbånd fordi jeg ellers føler det blir for mange lag. Men hvis dekkenet har litt refleks, og selen/båndet har det mens du går på fortauet burde jo det holde? Anonymkode: 5b663...024
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Har sydd ekstra refleks på genseren hennes, og har to reflekser som henger og et lys på selen. Bruker myke reflekser og henger dem på med en kort strikk, har funnet ut at det er en god måte å få dem til å henge på.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Jeg skrev litt lenger opp i tråden, men nå som det er Å mørkt går jeg alltid med hodelykt, så ses ganske langt unna med den. Anonymkode: 12bae...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå