Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid når jeg legger ut noe på Finn.no(som er ofte) får jeg mange henvendelser, MEN 90% svarer ikke etter at jeg har svart de på enkle spm som : er den fortsatt til salgs?

En gang fikk jeg 15(!) henvendelser men ingen svarte tilbake etter at jeg svarte de. 

Da begynner jeg å lure om det er noe muffens fra Finn.nos side?

Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: 098b1...405

Videoannonse
Annonse
Gjest Elseby13
Skrevet

De har sikkert sendt ut samme spm til mange personer. Så velger de ut den som er billigst/best/nærmest og gidder ikke å fortsette korrespondanse med de andre.

Helt vanlig på finn.

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg har glemt å gi respons når jeg har fått svar på det jeg har spurt selger om... Synes selv jeg er uhøflig, men det er ikke alltid jeg tenker over at selger hadde satt pris på en "takk for svar".

Dette gjelder de annonsene jeg ikke ønsker å kjøpe etter å ha fått svar på det jeg lurer på.

Anonymkode: 145e6...d5c

Skrevet

Det er utrolig mye rart på finn.no. Jeg la ut en annonse en gang om noe jeg ønsket å kjøpe, og da fikk jeg seks (!) meldinger fra folk som lurte på hvor mye den kostet. Jeg la altså ut en "Ønskes kjøpt"-annonse og fikk en haug med spørsmål om hva jeg solgte for.

Jeg har også opplevd det du beskriver når jeg har solgt ting. En haug med meldinger (gjerne om ting som er utførlig beskrevet i annonsen, som pris, modellnummer eller frakt/overlevering), jeg gir et svar og hører aldri noe mer fra de fleste.

Jeg tror vel bare det er mange som ikke føler noe særlig ansvar for å oppføre seg vanlig høflig på et nettsted som det der. De fleste skriver ikke noe etternavn, og det får ingen følger om man bare driter i å svare. Ikke at det er fryktelig uhøflig å ikke svare en gang, men de som sender meldinger til ti som annonserer og kun svarer en er jo irriterende. Jeg tror ikke det er noe muffens, jeg kan ikke skjønne hva noen skulle ha å tjene på det. Man får bare bite i seg irritasjonen. Det er ikke Finn.no sin feil at folk holder på sånn, og det er nå alt i alt en god og nyttig tjeneste. Selv om det er frustrerende iblant.

Anonymkode: 5b6cf...1fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...