AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Feminisme ble brukt som løsningen på et problem. Bare halvparten av befolkningen betalte skatt. CIA ble brukt for å destabilisere samfunnet og sørge for flere skattebetalere: https://www.savethemales.ca/180302.html https://www.youtube.com/shared?ci=r-9Ies5hRTg Anonymkode: 81bda...a2e 1
Goldsworthy Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 ah, så jeg er hjernevasket til å mene at jeg er like mye verdt, og like mye i stand til å jobbe og ha samme rettigheter som det motsatte kjønn? Det oppklarte mye. 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, Goldsworthy skrev: ah, så jeg er hjernevasket til å mene at jeg er like mye verdt, og like mye i stand til å jobbe og ha samme rettigheter som det motsatte kjønn? Det oppklarte mye. Du er hjernevasket til å tro at for å være like mye verdt må du gjøre det menn gjør Anonymkode: 81bda...a2e
Goldsworthy Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er hjernevasket til å tro at for å være like mye verdt må du gjøre det menn gjør Anonymkode: 81bda...a2e Så jeg kan sitte hjemme og håve inn penger(fra hvor?) for å få den uavhengigheten jeg vil uten å studere, jobbe og leve på lik linje som en mann? Jeg kan få rett til å stemme for hvordan jeg vil at samfunnet skal være, uten å ha stemmerett? Hvordan tenker du at jeg skal klare å leve mitt eget liv, på den måten JEG vil, uten å være feminist? Hva er det menn gjør som jeg er hjernevasket til å tro at jeg også må gjøre for å ha tilsvarende verdi? Jeg er lesbisk, og vil ikke ha barn, så jeg tviler på at jeg får en mann til å gidde å jobbe og tjene penger til meg så jeg kan ordne og stelle i hjemmet og oppdra barna vi absolutt ikke hadde fått. Jeg er ganske lat og ikke så gira på å vaske og rydde for flere enn meg selv heller. Du ser det nok ikke selv, men ta deg en tur til legen og ta dere en prat om hvordan du tenker, så kanskje hjulene begynner å rulle derfra. Endret 8. februar 2017 av Goldsworthy 2
Gjest Jonasmann Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 (endret) Det er ikke mye tvil om at den nye feminismen, dvs. den etter kvinner var likestilte med menn i loven, har vert svært skadelig. Fordi den har hatt som mål å: 1. Gi kvinner arbeid, noe som har pushet flere menn ut. Menn trenger arbeid for å få de viktigste tingene i livet, kvinner trenger ikke. 2. Den reduserte fertilitet til under 2,1 per kvinne, noe som er nødvendig for å opprettholde sivilisasjonen. 3. Den gjorde at flere kvinner ikke lenger brydde seg om velferden til eget samfunns menn eller samfunnet de bor i generelt sett. 4. Den har gjort at samfunnet er blitt mer normativt. Endret 8. februar 2017 av Jonasmann
AmandaVI Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Mental Helses hjelpetelefon: 116 123. Døgnåpen og gratis. 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 3 timer siden, Jonasmann skrev: Det er ikke mye tvil om at den nye feminismen, dvs. den etter kvinner var likestilte med menn i loven, har vert svært skadelig. Fordi den har hatt som mål å: 1. Gi kvinner arbeid, noe som har pushet flere menn ut. Menn trenger arbeid for å få de viktigste tingene i livet, kvinner trenger ikke. 2. Den reduserte fertilitet til under 2,1 per kvinne, noe som er nødvendig for å opprettholde sivilisasjonen. 3. Den gjorde at flere kvinner ikke lenger brydde seg om velferden til eget samfunns menn eller samfunnet de bor i generelt sett. 4. Den har gjort at samfunnet er blitt mer normativt. Anonymkode: 06802...be9 2
Gjest Jonasmann Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 06802...be9 Naturlig nok satt veldig på spissen og er veldig generaliserende.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 3 timer siden, Jonasmann skrev: Det er ikke mye tvil om at den nye feminismen, dvs. den etter kvinner var likestilte med menn i loven, har vert svært skadelig. Fordi den har hatt som mål å: 1. Gi kvinner arbeid, noe som har pushet flere menn ut. Menn trenger arbeid for å få de viktigste tingene i livet, kvinner trenger ikke. 2. Den reduserte fertilitet til under 2,1 per kvinne, noe som er nødvendig for å opprettholde sivilisasjonen. 3. Den gjorde at flere kvinner ikke lenger brydde seg om velferden til eget samfunns menn eller samfunnet de bor i generelt sett. 4. Den har gjort at samfunnet er blitt mer normativt. Er ikke rart man trenger kvinner i arbeidslivet når dette er det intellektuelle nivået på menn. Det det er en fullstendig innholdsløs setning, som vitner om at du ikke vet hva som ligger i begrepet normativ. Anonymkode: 504df...122 3
Gjest Jonasmann Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke rart man trenger kvinner i arbeidslivet når dette er det intellektuelle nivået på menn. Det det er en fullstendig innholdsløs setning, som vitner om at du ikke vet hva som ligger i begrepet normativ. Anonymkode: 504df...122 Normativt = Hvordan ting burde være. Det jeg mente med setningen er at det er så mye fokus på hvordan vi ønsker ting skal være, moralsk sett og hva som føles godt, istedenfor hva som faktisk funker og er ideelt for samfunnet på sikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå