AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Som mann har jeg fått inntrykk av at damer er mye mer kresen på nettdating som møteplassen, Tinder, Happn og andre datingtjenester på nettet. Det kan virke på meg som jeg har mye større sjanse for å finne meg en potensiell kjæreste ved å treffe damer utenfor nettdatingtejenester enn på slike tjenester. Har erfart at flere damer som jeg har blitt kjent med har ikke likt meg på noen datingtjeneste, men når jeg har truffet på de samme damene i det virkelig liv (altså utenfor datingtjenestene) har de vært temmelig interessert. Når jeg skriver temmelig interssert mener jeg at de har vært veldig opptatt av å snakke med meg og skulle gi meg klemmer hver gang jeg traff dem og enkelte har jeg klinet med. Dette er damer som har vært ute etter det samme som meg, som er å finne meg en kjæreste. Nå kan det jo hende at det ligger andre grunner til for akkurat at dette har skjedd. Anonymkode: b2598...344
Derpderp Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har sortert bort mer enn vanlig på nett, men det er jo fordi man blir kontaktet av et større antall menn og terskelen virker lavere for å ta kontakt. Det er de samme "standarder" på nett som i virkeligheten. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 De fleste menn ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder, og i tillegg så har jenter ofte flere tilbud på nettdating, så de kan være litt kresne. Anonymkode: b87c1...c0b 1
Sykkelkopp Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Ja jenter er mye mye mer kresne online. Det er fordi det er tilgang på veldig mange kjekke menn, og de tror at om de matcher med dem betyr det at de vil date dem 1
AnonymSjiraff Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 1 time siden, SunnivaOslo skrev: Dette gjelder nok begge veier. Nei, hadde menn vært kresne på nett så hadde jo ikke kvinnene fått såpass mange henvendelser. 3
meeeg9 Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Nei, hadde menn vært kresne på nett så hadde jo ikke kvinnene fått såpass mange henvendelser. Tror hun mente at menn er kresne når det gjelder et potensielt forhold. Mens når det kommer til sex, knuller dere alt som eier en fitte, la det være en 60 år gammel dame eller en katt 😂 hehe Vet jeg overdriver, men ville poengtere at det er lett å få dere til sengs - lett på tråden (fordi dere lett har sex med hva/hvem som helst)! 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Jeg er ikke så kresen i virkeligheten, for da kan en 4'er bli en 10'er om han har sjarm og glimt i øyet. Men når jeg må dømme ut ifra et par bilder, så er jeg sinnsykt kresen. Blir litt oppgitt av meg selv. Jeg sveiper nok ca 90% til venstre. De få matchene jeg da ender opp med de skriver ingenting og svarer heller ikke om jeg skriver først😥 Blir ikke mange dater på meg, for å si det sånn. Anonymkode: 73b33...792
SunnivaOslo Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 4 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Nei, hadde menn vært kresne på nett så hadde jo ikke kvinnene fått såpass mange henvendelser. Sex henvendelser mener du?Wow, så verdsatt man føler seg.. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Husk at damer allerede fra biologiens side er det kresne kjønn. En gjennomsnittlig kvinne får antall meldinger som en gjennomsnittelig mann får x 5. Hvis mannen får 10 meldinger får kvinnen 50. Skjevfordelingen gjør at kvinner kan tilate seg å være mer kresne. Det er med andre ord svært lite gunstig å bruke tiden sin på nettdating og datingapper med mindre du er veldig kjekk. Anonymkode: 7c40e...0c6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #11 Skrevet 9. februar 2017 Mer kresne? Ja, det kan godt hende, men det er i så fall en ubetydelig forskjell. Kvinner er generelt ikke kresne i det hele tatt. Tvert i mot, de tar hva som helst bare det har puls og penis. Anonymkode: a0279...f85
WubWub Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Det du beskriver som "stor interesse" dreier seg mest sannsynlig bare om ren høflighet da det faktisk er slik ifølge studier at ; - Menn i stor grad mistolker kvinners høflighet som seksuell eller romantisk interesse til tross for at kvinnen så på høfligheten som ren vennskapelig/folkeskikk - Kvinner i stor grad mistolket menns høflighet som vennskapelig myntet mens høfligheten i realiteten var seksuelt eller romantisk ladet. http://forskning.no/sex-kjonn-og-samfunn/2015/01/hun-er-ikke-interessert-i-sex-men-det-tror-han I en fersk studie fra Psykologisk institutt ved NTNU rapporterer kvinner at menn ofte feiltolker deres signaler på vennlighet som seksuell interesse. Menn, derimot, opplever at kvinner ofte feiltolker deres signaler på seksuell interesse som vennlighet. Hun er ikke interessert i sex – men det tror han Kvinner og menn misforstår ofte hverandres signaler på vennlighet og seksuell interesse, selv i kjønnslikestilte Norge. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå