Gå til innhold

ONS'n med den skumle lappen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ONS'n glemte igjen lommeboka (heller reservelommebok så det ut som), i helga, og jeg fant den idag. Jeg går selvsagt gjennom lommeboka, for jeg er nyskjerrig. Oppi der ligger en post-it lapp der det står: sengepost, blodsykdommer, og et tlfnr"

hva nå? Hva er dette? Jeg ska gi beskjed om at jeg har lommeboka, men vet ikke hva mer. Jeg ble helt satt ut. håper jeg ikke har grunn til bekymring..

Anonymkode: 457d4...554

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, O.G. skrev:

He, he, he.

he he he? kødder du?

ts

• Liker 2
Skrevet

Ring nummeret å spør etter han? Da finner du ut om det dreier seg om han og ikke noen andre som familie eller venner av han hvis du skal snoke i livet hans. Blodsykdommer kan være f.eks kreft. 

Anonymkode: ae4a6...0d4

• Liker 2
Skrevet

Tipper han har skrevet ned en avdeling som han skal besøke bare? Kanskje han har et familiemedlem liggende på sengepost "blodsykdommer" og telefonnr til avdelingen? :P 

Anonymkode: dbe24...e29

• Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

he he he? kødder du?

ts

Nei og jo. Da jeg såg overskriften så trodde jeg at  du hadde ONS med en same og begynte bare å le da jeg såg jeg tok feil. Beklager, jeg skulle ha forklart det med det samme.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ring nummeret å spør etter han? Da finner du ut om det dreier seg om han og ikke noen andre som familie eller venner av han hvis du skal snoke i livet hans. Blodsykdommer kan være f.eks kreft. 

Anonymkode: ae4a6...0d4

jeg skal ringe nummeret tenker jeg. Og spørre etter ham. 

Tipper han har skrevet ned en avdeling som han skal besøke bare? Kanskje han har et familiemedlem liggende på sengepost "blodsykdommer" og telefonnr til avdelingen? :P 

Anonymkode: dbe24...e29

jeg aner ikke hva det kan være. Han har ikke nevnt noe om verken seg selv eller andre som kunne vært på den avdelingen. Jeg kjenner ham fra før, men ble likevel veldig ubehagelig å spørre om denne post-it lappen.

ts

Skrevet

har du googlet nummeret? Hadde vært min første tanke hvertfall

• Liker 2
Skrevet

Vel, du vet jo at ikke han er innlagt for tiden på sengepost-blodsykdommer, så det må jo være noen andre. Det er ikke sengeposten man skal ringe til for å få blodprøvesvar eller lignende. Og han har neppe notert seg telefonnummeret til seg selv der han var hvis han lå der innlagt i forrige uke.

Anonymkode: 78685...d0b

Skrevet (endret)

Enten er han lege eller så skal han besøke noen på avdelingen. Hadde ikke stått sengepost om han hadde blodsykdom selv vel. Jeg hadde trodd det var noen som for øyeblikket er der.

Endret av Evilposelos
Skrevet
51 minutter siden, O.G. skrev:

Nei og jo. Da jeg såg overskriften så trodde jeg at  du hadde ONS med en same og begynte bare å le da jeg såg jeg tok feil. Beklager, jeg skulle ha forklart det med det samme.

Og ONS med en same er morsomt fordi...? Herregud folk er dumme 😂😂😂

Anonymkode: 785a5...936

Skrevet

Trodde faktisk det samme og lo. Nei, det er ikke morsomt. Men morsomt at det står "lappen"i overskriften?

Anonymkode: 6f665...025

Skrevet
43 minutter siden, kattepusen skrev:

har du googlet nummeret? Hadde vært min første tanke hvertfall

nummeret er til et sykehus ja..

ts

Skrevet

Hva er det du skal være bekymret for? Om ONSen er syk?

Anonymkode: 2a1f5...2f9

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SKUMMEL same. Og en som er så arketypisk same at en sexpartner kaller ham lapp... * Ser for meg pen, lav, mystisk fyr i full samemundur hoppe av en reinsdyrsslede og ta TS med inn i en lavvo der de hadde fantastisk sex på reinsdyrskinna før han forsvant og hun syns det hele var litt skummelt og ville fortelle om det her* :) Jeg dro i hvert fall litt på smilebåndet

Anonymkode: 78685...d0b

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du skal være bekymret for? Om ONSen er syk?

Ondsen? KAN IKKE FOLK IDAG SKRIVE, ELLER? SKJERP DERE

Anonymkode: 10c65...d7f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ondsen? KAN IKKE FOLK IDAG SKRIVE, ELLER? SKJERP DERE

Så så.. Ro deg litt ned. Dette går så bra så :) (idag er ikke et ord, ondsen ble aldri brukt) 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så så.. Ro deg litt ned. Dette går så bra så :) (idag er ikke et ord, ondsen ble aldri brukt) 

Kan ikke være lett med 3-er i norsk :(

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan ikke være lett med 3-er i norsk :(

:laugh:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:laugh:

:raudruss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...