Gå til innhold

OBS,n med den skumle lappen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

ONS'n glemte igjen lommeboka (heller reservelommebok så det ut som), i helga, og jeg fant den idag. Jeg går selvsagt gjennom lommeboka, for jeg er nyskjerrig. Oppi der ligger en post-it lapp der det står: sengepost, blodsykdommer, og et tlfnr"

hva nå? Hva er dette? Jeg ska gi beskjed om at jeg har lommeboka, men vet ikke hva mer. Jeg ble helt satt ut. håper jeg ikke har grunn til bekymring..

Anonymkode: 7fd6e...a39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auto-correcten ødela jo selvsagt overskriften!! :(

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å lese igjennom før man publiserer. 

Anonymkode: 65ce6...ea2

Skrevet

Å gå rundt å knulle alt uten å være sikker får man igjen for til slutt, det er helt sikkert.

Anonymkode: 31a4a...1fe

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gå rundt å knulle alt uten å være sikker får man igjen for til slutt, det er helt sikkert.

Anonymkode: 31a4a...1fe

Vi har knullet før, så personen er ikke ukjent, men ble veldig ubehagelig å skulle ta det opp. 

ts

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare overskriften som ble ødelagt. One Night Stand er tre engelske ord. Du kan ikke legge til "n", som er en del av det norske språket (bilen - uttalt bil'n) på slutten av tre engelske ord. Det vil si at ONS'n er fullstendig meningsløst. Onsn? Det er ikke noe som heter det. 

Hva angår blodsykdommer så er du sikkert ikke smittet med det ;) Men som man reder, ligger man!

Anonymkode: ffbf9...4ac

Skrevet

Jeg jobber på sykehus(ikke helsefag, så er ikke sikker på at jeg uttaler meg rett). Jeg har inntrykk av at det er mye kreftsykdommer i blodet man blir behandlet for på blodsykdommer. Det er ikke smittefarlig om det var det du tenkte på. Kan jo også være han er nærmeste pårørende til en som er innlagt/skal legges inn.

Anonymkode: 39925...a15

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...