Gå til innhold

Tispe som tisser flere ganger og løfter beinet opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tispe tisser av og til ved å løfte opp ene foten slik hannhunder gjør. Og nå i det siste så har hun kanskje tisset 2-3 ganger i løpet av turen i stedet for en gang slik hun har pleid. Hun tisser da litt og litt. Jeg har også en hannhund, og han markerer overalt. Lurer på om tispen min kan "herme" etter han? 

Det virker ellers ikke som hun har andre plager. Urinen ser lik ut som før og lukter ikke annerledes. 

Anonymkode: ffbdc...ee6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt at hunder tisser veldig mange ganger i løpet av en tur, for å markere. Det har tispene mine alltid gjort. 

Mine tisper begynte å løfte foten da vi fikk en hanhund i tillegg, så tydelig hermeeffekt der også. 

Anonymkode: 8a356...e00

• Liker 2
Skrevet

Det er helt normalt, men de markerer gjerne mer enn vanlig når de nærmer seg løpetid.

• Liker 1
Skrevet

Rådfør deg med dyrlegen

Anonymkode: c53f1...02f

Skrevet

Da jeg hadde tispe gjorde hun det. Tisset gjerne flere ganger og løftet litt på ene foten. 

Anonymkode: 573b5...fb4

Skrevet

Det er likestillingen sin skyld!

Anonymkode: 5c5e6...833

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er likestillingen sin skyld!

Anonymkode: 5c5e6...833

#feminist 

:fnise:

Anonymkode: 4e6ee...958

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rådfør deg med dyrlegen

Anonymkode: c53f1...02f

Helt unødvendig, da dette er normalt.

• Liker 3
Skrevet

Ikke unormalt at tisper også markerer. Min begynte med det rett før første løpetid, som hun har nå. Hun løfter ikke foten men setter seg med rompa så nærme lyktestolpen hun kommer...😂

Skrevet

Hadde to tisper. Når eldste fikk en valp i hus, begynte hun å markere som en hannhund. Hun var ganske dominant og hadde et stort beskyttelsesbehov ovenfor hun andre, som var veldig myk. 

Anonymkode: 7632b...367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...