Gå til innhold

Vinterbukse i stor størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier er jeg på jakt etter en vinterbukse i stor størrelse. Jeg er ikke så enormt stor rundt midjen (må som regel bruke belte for å holde buksene oppe når de passer i lårene) eller rumpa, men jeg har altså noen gedigne lår. :P I vanlige bukser bruker jeg omtrent 48, men jeg synes det er vanskelig å finne utebukser som er store nok, spesielt i lårene.  

Har noen tips om merker, eller gjerne spesifikke modeller, som kan passe meg?

(Trenger ikke å være i Nordpoltur-kvalitet, jeg skal bare base i snøen med mann og unger, og kanskje gå en liten skitur eller to.)

Anonymkode: e7433...b55

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen tips om merker, eller gjerne spesifikke modeller, som kan passe meg?

jeg tror du finner fine og gode kvaliteter til lav pris hos XXL.. de har jo det meste

Skrevet

Stormberg. 

Skrevet
9 minutter siden, Silfen skrev:

Stormberg. 

Enig med denne, god erfaring med Stormberg.

Anonymkode: 664ec...2c9

Skrevet

Fjellreven har curved-bukser. Slitesterke og allsidige bukser til hele året. 

Anonymkode: b6745...d2a

Skrevet

Stormberg er et godt tips, men vær kar over at de også er ganske lange.

Skrevet

Jeg har omtrent samme kroppsfasong som deg, og ender stort sett opp med Bergans, Stormberg eller Norrøna når jeg handler vinter-/turbukser. Jeg er ganske høy i tillegg, så bruker som regel å kjøpe herremodellene.

Skrevet

Stormberg har de beste utebuksebe i store størrelser etter min smak. Går fint over både lår, hofter og mage.

Skrevet

Brandsdals har tilbud til 399, noen som vet åssen de er i str? I jakke må jeg ofte opp en str der.

Anonymkode: 44161...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...