Gjest Elseby13 Skrevet 8. februar 2017 #21 Del Skrevet 8. februar 2017 Hva spiser italieneren til lasagne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #22 Del Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, Elseby13 skrev: Hva spiser italieneren til lasagne da? Jeg mener å huske at når jeg har spist lasagne i Italia har jeg bare fått servert lasagne, uten tilbehør. Men da er lasagnen gjerne bare en av flere retter. (Og når jeg er i Italia spiser jeg gjerne full 4-retter minst en gang om dagen. ) Men hva så - når vi her hjemme spiser en ovnsrett som lasagne til en vanlig "norsk" en-retters middag er det veldig godt med både baguette og salat til. Anonymkode: 08d97...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 8. februar 2017 #23 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg syns den er god. Har i aubergine også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 8. februar 2017 #24 Del Skrevet 8. februar 2017 Helt jævlig. Det skal ikke være poteter i gresk moussaka heller, så her er det nok en del som har misforstått... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen81 Skrevet 8. februar 2017 #25 Del Skrevet 8. februar 2017 Best med hjemmelaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #26 Del Skrevet 8. februar 2017 4 timer siden, Elseby13 skrev: Hva spiser italieneren til lasagne da? Ingenting. Bare lasagne. Brød til pasta er fy-fy. Det er som å servere poteter til ris - eller omvendt. Anonymkode: b1edf...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #27 Del Skrevet 8. februar 2017 Nei, jeg synes ikke det. Har aldri smakt skikkelig moussaka, så om det er godt vet jeg ikke, men Toro-varianten spiser jeg bare av ren høflighet når det serveres. Anonymkode: 75ced...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. februar 2017 #28 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg synes den er helt ok, men da blander jeg i ganske mye ekstra, både krydder, mye hvitløk og tomater mm. Det samme som hjemmelaget blir det jo aldri uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #29 Del Skrevet 9. februar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingenting. Bare lasagne. Brød til pasta er fy-fy. Det er som å servere poteter til ris - eller omvendt. Anonymkode: b1edf...3ee De bruker jo brød til å sope opp den siste sausen Anonymkode: 44661...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #30 Del Skrevet 9. februar 2017 16 timer siden, Citpensacola skrev: Helt jævlig. Det skal ikke være poteter i gresk moussaka heller, så her er det nok en del som har misforstått... Det kan godt være potet i gresk moussaka. Spiser det hjemme hos grekere ganske ofte, og de bruker som regel 50/50 med potet og aubergine. Toro sin har jeg ikke smakt, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Anonymkode: ace28...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 10. februar 2017 #31 Del Skrevet 10. februar 2017 Jeg syntes den er kjempegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #32 Del Skrevet 11. februar 2017 Nei fysj! Har man ikke vært ute å gravd opp potetene selv en kjølig høstmorgen med litt dugg hengende friskt over åkeren, deretter vært på økologisk bondegård og kjøpt kjøttdeig fra storfe som har spist det grønneste friskeste gresset mens budeia ha lullet dem en fjell-trall, er det ikke spiselig!! Anonymkode: 61740...835 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #33 Del Skrevet 11. februar 2017 Noen som vet hvor man får kjøpt den som er ferdiglaget og i aluminiumsfolie? Anonymkode: 61b1f...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gustav Skrevet 11. februar 2017 #34 Del Skrevet 11. februar 2017 Synes den er god jeg. Kan gjerne tilsette aubergine. Og moussakaen er jo bare halve måltidet da: gresk salat ved siden er jo den andre halvparten Det påstås oppover i tråden at i Hellas og Italia ville de ikke finne på å blande inn salat til f.eks moussaka eller lasagne men det er jo helt feil, det at rettene i sine hjemland blir servert uten salat betyr ikke at de er ment å spises plane - salaten bestiller du jo i tillegg, og deles gjerne med andre rundt bordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2017 #35 Del Skrevet 11. februar 2017 Nei, jeg syns ikke den var spesielt god. Greit nok å spise, men kommer ikke til å kjøpe det igjen. Jeg angra på at jeg ikke kjøpte lasangen istedefor. Anonymkode: 4a948...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 11. februar 2017 #36 Del Skrevet 11. februar 2017 Toro går jo an, men er jo ganske langt unna mat laget fra bunnen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 12. februar 2017 #37 Del Skrevet 12. februar 2017 Har man først smakt moussaka i Hellas så blir Toro sin aldri kjempegod, men tilsetter man litt urter og hvitløk her og der og slenger ved en liten salat så blir det helt ok mat det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå