Gjest Catalina Culès Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Nei, har prøvd den en gang og aldri mer.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Det er helt ok men jeg pleier å tilsette ekstra krydder. Den krydderblandingen er nokså tam Anonymkode: ecd5b...052
Veslefrikk Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Nei, den er ikke god. Er jo ganske lettvindt å lage selv fra bunnen av også da.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Er den ferdiglaget? Anonymkode: 61b1f...abb
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Om du tenker på den sorten hvor man får en pose med fløtegratinerte poteter, en pose med krydderblanding, og så setter sammen selv, så synes jeg den er god. Det har kanskje noe med at vi spiste masse sånn i barndommen (vokste opp på toro-poser..). Nå lager jeg alltid moussaka fra bunnen, men jeg liker fremdeles toromoussaka når jeg får det heime hos mor. Anonymkode: e5876...06b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Jeg husker at det var en ferdiglaget man varmet opp i ovn. likte den godt. Hvor selger de den? Anonymkode: 61b1f...abb
smalls Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 Ja jeg synes den er god jeg. Hjemmelaget er alltid best, men jeg synes ikke den er så ille.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Helt grusom. Anonymkode: d244c...23d 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Jeg husker at det var en ferdiglaget man varmet opp i ovn. likte den godt. Hvor selger de den? Edit: tenker på den i folie Anonymkode: 61b1f...abb
Sirah Skrevet 8. februar 2017 #14 Skrevet 8. februar 2017 Om det er den med krydderblanding i en pose og poteter/hvit saus i en annen pose så er den helt ok, men trenger litt ekstra krydder. Litt som med lasagne, den blir MYE bedre om du lager den selv, men man kan helt fint spise kjøpeversjonen. Ikke noe gourmetmåltid, men helt ok den dagen man er sulten men ikke egentlig gidder å lage mat... 1
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #15 Skrevet 8. februar 2017 Jeg synes den er mildt sagt forferdelig, holdt på å kaste opp da jeg spiste den! Jeg liker andre Toro-gryter altså, men denne var bare fæl..
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 Jeg synes den smaker helt greit Anonymkode: 03c90...9dc
Teriyaki Skrevet 8. februar 2017 #18 Skrevet 8. februar 2017 Smaker ok. Ikke noe mer enn det. Til sammenligning liker jeg Toro lasagne mye bedre enn Toro mousakka. Sånn hvis jeg uansett skal spise Toro-produkt. Så jeg kjøper aldri mousakkan til Toro. Vil mye heller ha lasagne da.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. februar 2017 #19 Skrevet 8. februar 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #20 Skrevet 8. februar 2017 Dersom du ikke er greker, er den nok spiselig. Samme med resten av Toro sine produkter. Er du ikke italiener, er nok både lasagne og diverse pastaretter greie nok. Det jeg ikke liker med Toro, er at de ødelegger andre lands matkultur ved å produsere retter som ikke er i nærheten av å være autentiske. Men samtidig bruker Toro de autentiske navnene på rettene. Da vil jo mange tro at det de lager hjemme, er sånn circa likt den autentiske retten. Og så blir de superskuffa og lei seg når de er på reise og bestiller de samme rettene i landet der retten/rettene er fra. Det er jo også Toro som har "lært" oss at pastaretter og lasagne bør serveres med en salat og litt brød. En italiener hadde heller dødd enn å servere brød eller salat til en pastarett, Anonymkode: b1edf...3ee 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå