Gå til innhold

Moussaka fra Toro, er det godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, har prøvd den en gang og aldri mer. 

Skrevet

Det er helt ok men jeg pleier å tilsette ekstra krydder. Den krydderblandingen er nokså tam

Anonymkode: ecd5b...052

Skrevet

Nei, den er ikke god. Er jo ganske lettvindt å lage selv fra bunnen av også da. 

Skrevet

Ok-. Omtrent;)

Skrevet

Grei nok.

Anonymkode: 532e7...598

Skrevet

Er den ferdiglaget?

Anonymkode: 61b1f...abb

Skrevet

Om du tenker på den sorten hvor man får en pose med fløtegratinerte poteter, en pose med krydderblanding, og så setter sammen selv, så synes jeg den er god. 

Det har kanskje noe med at vi spiste masse sånn i barndommen (vokste opp på toro-poser..). Nå lager jeg alltid moussaka fra bunnen, men jeg liker fremdeles toromoussaka når jeg får det heime hos mor. 

Anonymkode: e5876...06b

Skrevet

Jeg husker at det var en ferdiglaget man varmet opp i ovn. likte den godt. Hvor selger de den?

Skrevet

Ja jeg synes den er god jeg. Hjemmelaget er alltid best, men jeg synes ikke den er så ille. 

Skrevet

Helt grusom. 

Anonymkode: d244c...23d

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker at det var en ferdiglaget man varmet opp i ovn. likte den godt. Hvor selger de den?

Edit: tenker på den i folie

Skrevet

Om det er den med krydderblanding i en pose og poteter/hvit saus i en annen pose så er den helt ok, men trenger litt ekstra krydder. Litt som med lasagne, den blir MYE bedre om du lager den selv, men man kan helt fint spise kjøpeversjonen. Ikke noe gourmetmåltid, men helt ok den dagen man er sulten men ikke egentlig gidder å lage mat...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den er mildt sagt forferdelig, holdt på å kaste opp da jeg spiste den! Jeg liker andre Toro-gryter altså, men denne var bare fæl..

Skrevet

Jeg synes den smaker helt greit :) 

Anonymkode: 03c90...9dc

Skrevet

Det er bedre å lage det selv. 

• Liker 1
Skrevet

Smaker ok. Ikke noe mer enn det. Til sammenligning liker jeg Toro lasagne mye bedre enn Toro mousakka. Sånn hvis jeg uansett skal spise Toro-produkt. Så jeg kjøper aldri mousakkan til Toro. Vil mye heller ha lasagne da. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Dersom du ikke er greker, er den nok spiselig. 

Samme med resten av Toro sine produkter. Er du ikke italiener, er nok både lasagne og diverse pastaretter greie nok. 

Det jeg ikke liker med Toro, er at de ødelegger andre lands matkultur ved å produsere retter som ikke er i nærheten av å være autentiske. Men samtidig bruker Toro de autentiske navnene på rettene. Da vil jo mange tro at det de lager hjemme, er sånn circa likt den autentiske retten. Og så blir de superskuffa og lei seg når de er på reise og bestiller de samme rettene i landet der retten/rettene er fra. 

Det er jo også Toro som har "lært" oss at pastaretter og lasagne bør serveres med en salat og litt brød. En italiener hadde heller dødd enn å servere brød eller salat til en pastarett,

Anonymkode: b1edf...3ee

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...