Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! vi har en volta støvsuger som vi fikk i gave av svigers for noen år siden som bare er dritten. Nå orker jeg ikke mer av den og ønsker å kjøpe en ny. Er det noen som har noen anbefalinger, som ikke koster skjorta? 

Endret av maitay
skrivefeil
Skrevet

Anbefaler Miele. Har min på 7'ende året nå og den er like god. 

Skrevet

Miele! Litt dyrere i innkjøp, men du har det igjen. Verdt hver eneste krone. 

Selv betalte jeg rundt 2300,- for min. 

Skrevet

Det spørs om hvor mye du vil bruke.

enhver støv suger må  FILTER byttes ut hvert år.

Skrevet

Har en sak fra Dyson, kostet noen tusen men er sykt fornøyd. Gjør underverker på den ned-røytede leiligheten min!

Anonymkode: 9c1a6...a5a

Skrevet

Takk, for tips! Tror jeg heller mot miele :)

• Liker 1
Skrevet

Finn en med vaskbart filter, så trenger du ikke bruke penger på filter stadig vekk.  Jeg har en poseløs, det er så kjekt å slippe å kjøpe poser, aldri gå tom, spare penger på poser, enkelt bare å tømme i søpla. HEPA filter 13 eller bedre er å anbefale, de slipper ut minimalt med støv.

Anonymkode: d2b6c...09e

Skrevet
15 timer siden, maitay skrev:

Takk, for tips! Tror jeg heller mot miele :)

Husk de rimlige miele støvsugerene er fra kina. Så legg litt penger i en miele og få tysk kvalitet

Anonymkode: 8396f...af4

Skrevet

Ikke kjøp en slik som ikke tar inn ledningen. Vi har sånn nilfisk med en ledning som må kveiles opp. Virkelig god støvsuger men herregud som jeg hater den. 

Skrevet
På Wednesday, February 08, 2017 den 12.14, maitay skrev:

Hei! vi har en volta støvsuger som vi fikk i gave av svigers for noen år siden som bare er dritten. Nå orker jeg ikke mer av den og ønsker å kjøpe en ny. Er det noen som har noen anbefalinger, som ikke koster skjorta? 

Støvsugere har den siste tiden gjennomgått en lovendring. Dermed er de støvsugerne som pr. Dags dato er på markedet ikke vært der lenge. Du bør snakke med noenni en butikk og på forhånd sette deg inn i hvilke begreper som brukes, og lage en liste over hva som er viktig for deg mht. Støvsugeren. 

Anonymkode: 9a8c4...18b

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk de rimlige miele støvsugerene er fra kina. Så legg litt penger i en miele og få tysk kvalitet

Du tror det finne støvsugerfabrikker i tyskland? :sjokkert: 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google litt du kanskje? :)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.elektronikkbransjen.no/Fagbladet/Utgaver/2011-4/DEILIG-AA-VAERE-NORSK-MIELESJEF-I-TYSKLAND

Steenfeldt-Foss forteller at alle Miele-fabrikkene ligger i Tyskland, bortsett fra én i Tsjekkia som står for en viss montasje. Disse produktene selges i liten grad i Norge. En fabrikk i Østerrike leverer enkelte av Mieles profesjonelle produkter.

– Vi har også en produksjon i Kina av eldre støvsugermodeller. Disse er ikke regelmessig på det norske markedet, med unntak av enkelte kampanjer. 95 prosent av Miele-produktene som selges i norsk elektrohandel er laget i Tyskland.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...