Lala Skrevet 8. desember 2004 #1 Del Skrevet 8. desember 2004 Noen som er åpne i Asker/Bærum eller hvis ikke, i Oslo da? Tror noen har skadet Pus!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 8. desember 2004 #2 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror de har åpent på vetrinærhøyskolen i Oslo.. er bare å ringe og høre, kanskje de vet om noen i Asker/Bærum også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 8. desember 2004 #3 Del Skrevet 8. desember 2004 Aner ikke, men det må da være noen som er tilgjengelige et sted?? Dyr blir jo skadet utenom åpningstidene til dyreklinikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 8. desember 2004 #4 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg vet at de har døgnåpentåpent et sted i hver "område", men det er vel litt vanskelig å finne ut hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 8. desember 2004 #5 Del Skrevet 8. desember 2004 http://www.doktordyregod.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. desember 2004 #6 Del Skrevet 8. desember 2004 www.gulesider.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 8. desember 2004 #7 Del Skrevet 8. desember 2004 Fortell hva som har skjedd med pusen din når du har tid da. Det værste jeg vet er dyreplagere!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 8. desember 2004 #8 Del Skrevet 8. desember 2004 det finnes vakttelefon også for dyr! du skal få en telefonsvarer med dette nr når du ringer dyreklinikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg hadde flaks og traff på første forsøk. Dyr blir visst veldig skye når de er skadet. Huff han er jo så stakkarslig der han ligger nå. Vil ikke kose eller noe. Det var jo derfor jeg trodde at noen mennesker hadde gjort han noe. Han er jo ellers verdens mest kjælne katt. Han har aldri kranglet med andre katter heller, så det falt meg ikke inn at han hadde sloss. Men dyrlegen fant et skikkelig bitt, så det er tydeligvis det han har. Nå har han fått renset såret og fått medisiner, så blir han snart frisk igjen! Stakkars kosepusen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. desember 2004 #10 Del Skrevet 8. desember 2004 min pus var borte i tre dager en gang, og da han kom hjem så la han seg bare ned på trappa utenfor.. pappa gikk for å si hei, siden han hadde vært lenge borte, og hoppet høyt da han så at den ene foten manglet pels, hud og kjøtt fra ca midt på foten ned til klørne! Stakars lille!! Var veldig lett å se at det var en form for snare som hadde vært rundt foten hans, og at han har revet seg løs og dratt hele skinnet/kjøttet med... Tenk, han hang fast i TRE dager!! Og han er kastrert, så han var ikke bare på "tur" noen av dagene, for han holder seg stort sett hjemme. Fy flate!!! Heldigvis gikk det bra, og pelsen har vokst ut igjen Eneste tegnet på at noe ikke er helt som det skal er at den ekstra kloen er litt mer "åpen" enn den andre, mangler litt av der den vokser ut i fra. Men han er helt normal ellers, kan klatre i trærne og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå