AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg har store problemer med å luke ut å finne de seriøse mennene på tinder og nettet. De virker seriøse. Helt til de får sex. Og så blir de bare useriøse ovenfor meg. Det er så lett å si at : det er din feil at du velger feile menn osv... Men jeg forsøker å velge riktige. Alle oppfører seg ganske bra til å begynne med, og de virker ordentlige helt til jeg oppdager at de kun ville ha sex med meg og thats it. Noen med samme erfaring? Jeg er i starten av 40 årene. Mulig at det har litt å si. Anonymkode: 4c0dd...89c 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Det er da bare å ikke ha sex før forhold. Problem solved. Det gjør jeg. Anonymkode: 69591...682 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da bare å ikke ha sex før forhold. Problem solved. Det gjør jeg. Anonymkode: 69591...682 Ser den. Jeg har drifter men jeg har funnet ut at det føles faktisk bedre å vente med sex til man vet noen vil mer. Helt sant. Anonymkode: 4c0dd...89c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 At noen aldri lærer Ikke rart det bare blir flere og flere slike menn.. Anonymkode: 3647d...2e3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: At noen aldri lærer Ikke rart det bare blir flere og flere slike menn.. Anonymkode: 3647d...2e3 er for mange slike menn. Anonymkode: 4c0dd...89c 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser den. Jeg har drifter men jeg har funnet ut at det føles faktisk bedre å vente med sex til man vet noen vil mer. Helt sant. Anonymkode: 4c0dd...89c De fleste har drifter, men man styrer livet sitt med hodet. Er ikke på tale om at jeg hopper til køys raskt og slik har jeg unngått problemet. De fleste viser hva de står for og er laget av innen en måneds tid, og det er ikke lenge hvis man er ute etter et seriøst forhold. De som rusher inn, rusher ofte ut også. Anonymkode: 5e33c...407 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har store problemer med å luke ut å finne de seriøse mennene på tinder og nettet. De virker seriøse. Helt til de får sex. Og så blir de bare useriøse ovenfor meg. Det er så lett å si at : det er din feil at du velger feile menn osv... Men jeg forsøker å velge riktige. Alle oppfører seg ganske bra til å begynne med, og de virker ordentlige helt til jeg oppdager at de kun ville ha sex med meg og thats it. Noen med samme erfaring? Jeg er i starten av 40 årene. Mulig at det har litt å si. Anonymkode: 4c0dd...89c Problemet ditt er enkelt. Mitt problem er betraktelig mye verre; Hvordan luke ut de seriøse damene, og finne de som er useriøse slik som meg! Anonymkode: 206b7...1b6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser den. Jeg har drifter men jeg har funnet ut at det føles faktisk bedre å vente med sex til man vet noen vil mer. Helt sant. Anonymkode: 4c0dd...89c Man kan da ha drifter og samtidig klare å la være å ha sex. Med min ekssamboer hadde vi faktisk sex hver dag (utenom unntak som menstruasjon hver 3 mnd og hvis vi var bortreist fra hverandre selvsagt) gjennom hele forholdet fra den dagen vi ble sammen, så det stod vel ikke på driftene til noen av oss, men man må bare vente til man er i forhold. Jeg orker i alle fall ikke å bli utnyttet Anonymkode: 69591...682 1
meeeg9 Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: er for mange slike menn. Anonymkode: 4c0dd...89c Alle menn er jo slike. Det er vanskelig for menn å la være å ha sex når de har muligheten til det. Uansett om de er ute etter et forhold eller ei
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har store problemer med å luke ut å finne de seriøse mennene på tinder og nettet. De virker seriøse. Helt til de får sex. Og så blir de bare useriøse ovenfor meg. Det er så lett å si at : det er din feil at du velger feile menn osv... Men jeg forsøker å velge riktige. Alle oppfører seg ganske bra til å begynne med, og de virker ordentlige helt til jeg oppdager at de kun ville ha sex med meg og thats it. Noen med samme erfaring? Jeg er i starten av 40 årene. Mulig at det har litt å si. Anonymkode: 4c0dd...89c Hva mener du med "helt til de får sex"? Du opprettet jo en tråd for et par dager siden bare om at du utførte oralsex på en mann under 1. date og at "han fikk sprute deg i munnen". Har du gjort deg noen tanker rundt om det kanskje ikke er så lurt å gjøre flere ganger om du vil ha noe seriøst? Har du egentlig vært i et seriøst forhold noengang? Eller har det bare vært fuckfriends og ONS? Beklager at jeg et litt krass, men jeg tror det er den eneste måten du kanskje lærer på? (Selv om du har jo tusenvis av tråder her inne hvor du har fått de samme svarene, så begynner å lure på om du bare troller her inne). Anonymkode: 47018...efb
mssi Skrevet 8. februar 2017 #12 Skrevet 8. februar 2017 Synes ikke det er særligv vanskelig å finne ut hva menn på tinder er ute etter, bruker gjerne en åpningslinje hvor jeg spør hva de er ute etter, sex, ons eller kjærlighet. Hittil har de som har vært ute etter sex skrevet det og de som var åpen for alle deler svaret det - og de som har ønsker kjærlighet som resultat det. Tror mye handler om at man må tørre å spørre om det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå