AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Del Skrevet 8. februar 2017 Hei, Noen her som har erfaring med Zo Obagi Medical? Eller kanskje du bruker produktene fra Skin Health? Ble anbefalt serien av dermatologisk kosmetisk sykepleier, da jeg sliter med fet hud, store porer og cystisk akne. Jeg er en uke ut i en Medical-kur og flasser som et flekkete jordbær. Ikke like ille som jeg trodde det skulle være. Jeg var forberedt på at mannen i gata skulle løpe når jeg kom gående, men så ille er det heldigvis ikke. Men jeg er dog bare én uke inn i kuren på 12-18 uker. Hittil har jeg opplevd kløe, svie, rødhet og flass. Bare å glemme å dekke med sminke, for huden er så tørr. Det jeg er spent på er om jeg i det hele tatt vil merke noen forskjell etterpå. Jeg håper det. Prisen var rimelig stiv. Ellers har jeg forelsket meg helt i to produkter, som ikke er i Medical-serien (altså ikke reseptbelagt), men som kan kjøpes av alle der ute: - Zo Offects Exfoliating Polish! En helt fantastisk drøy skrubb for ansiktet med magnesium krystaller. Jeg elsker å skrubbe og har vært gjennom et helt vilt antall skrubber fra ulike merker. Aldri funnet noen som gjør jobben like bra som denne. - Zo Oclipse Smart Tone SPF 50! En herlig solkrem for ansikt. Siden jeg har fet hud har solkrem vært noe jeg har forsøkt å snike meg unna, utenom situasjoner hvor jeg MÅ smøre meg. Fikk alltid akne og hudormer av solkrem. Denne, derimot, er silkemyk og smelter inn i huden min. Bare to små tips ute i det store havet av skjønnhetsprodukter. Tilbake til spørsmålet: Har du erfaring med Zo Obagi? Noen produkter du ikke kan klare deg uten? Anonymkode: e9dfd...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Del Skrevet 8. februar 2017 Følger👆🏻. Hva koster produktene? 😊 Anonymkode: 50aed...bfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Del Skrevet 8. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Følger👆🏻. Hva koster produktene? 😊 Anonymkode: 50aed...bfd Tror det spørs litt med hvor du kjøper dem. Regner med det er litt geografiske forskjeller i pris. De to produktene jeg nevnte er i Skin Health-serien, og er dermed noe rimeligere enn de reseptbelagte Medical-produktene. Tror prisen ligger et sted mellom 500-850 kr (husker ikke helt). Medical-produktene koster fra 600-2000(!). Heldigvis har jeg kun tre produkter derfra og produktene er så drøye at de varer i flere mnd selv ved daglig bruk. Det er i alle fall det jeg fikk høre. Er som sagt bare litt over en uke inn i kuren. Bor i Oslo, forresten! Anonymkode: e9dfd...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 8. februar 2017 #4 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg elsker også den scrubben Og så bruker jeg te-pads. Og rensen Normaclense. Ellers bruker jeg Akademniklinikken sin øyekrem og Dermalogica sin hudkrem. Jeg har ikke noe spesiell problemhud. Men te-pads holder T-sonen ren og fin. Scrubben gir huden glød og rensen er akkuart så mild og rensende som jeg ønsker. Har prøvd forskjellige hudkremer fra Obagi men de fleste følte jeg ble for tørre. De er sikkert bedre for dem som har fetere hud. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 8. februar 2017 #5 Del Skrevet 8. februar 2017 Forresten, lykke til med hudprosjektet! Kjenner flere som har vært igjennom det. Ble veldig bra til slutt selv om det er litt stress når det flasser som verst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå