AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg koser med med nugatti rett fra boksen med spiseskje Hva med deg? Anonymkode: b096b...666 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Spiser tånegler Anonymkode: e54a9...317 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Later som om jeg er med i musikkvideo, biter av hud på tommelen, peller av død hud fra under foten, fiser og forsøker å lukte på fisen, piller nese. Var det jeg kom på. Anonymkode: a82f6...10c 2
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Jeg sitter unormalt mye med PC. Hvis jeg får muligheten til det. Ellers hender det jeg ler høyt av noe jeg leser, det kan jeg ikke med andre tilstede for da får jeg høre: "Du er rar" eller "du er søt". Og så faster jeg! Spiser nesten aldri alene, det er en merkelig greie med meg. Klarer det ikke, matlysten forsvinner fullstendig dersom jeg er alene. Tror mitt forhold til mat er/må være lystbetont, og når jeg er med folk jeg liker kan jeg godt spise.
OppNedPåAlt Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Går på do med døra åpen. Overspiser sushi.
Gjest Krøllebøll Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Gomler pålegg i kjøleskapet. Kjefter på min mann når han gjør det.... Men sniker selv når han ikke er hjemme 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå