Petraprøvedokke Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Hei, jeg har en maxi cosi isofix base som ikke vil klikke deg fast i festene på bilen. Har forsøkt på to biler. Når jeg tester grepet på klipsene, (beklager dårlig forklaring) så ser det ut som om det virker som det skal. Er det noe jeg gjør feil? Jeg har for tiden festet basen med beltet. Men igår ble dette helt feil i vinkel på hvordan stolen skal ligge. Prøvde å Google litt. Men kan ikke finne noe. Noen som har erfaring?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Har aldri hatt problemer med å feste vår Maxi Cosi base med isofix. Ei heller fått feil vinkel ved beltefesting. Ville tatt den med til en forhandler og fått den sjekket. Anonymkode: ef411...81c
vafle Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Har erfaring med at isofix er veldig vanskelig å klikke fast i enkelte biler, iallefall... Er det sånn at du kan trekke ut festene og gjøre de lengre?
Skogsprinsessa Skrevet 9. februar 2017 #4 Skrevet 9. februar 2017 Meld deg inn i gruppa "Bilstoler" på facebook! Der er det mye god hjelp å få!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå