Gå til innhold

Minstejenta mi er 1 år!🎉 hva skal jeg kjøpe i gave?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Lavendela skrev:

Hun arver det meste fra sin storesøster som er 17 mnd eldre.  Noen som har gode tips og forslag? 😊

Disneystore dk har mye fint, de sender.

Smykke?

Ekstra fin billedbok med sterke farger?

Fingermaling?

Badeball?

Anonymkode: 6a812...d98

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disneystore dk har mye fint, de sender.

Smykke?

Ekstra fin billedbok med sterke farger?

Fingermaling?

Badeball?

Tusen takk for tips 😊 skal sjekke ut Disneystore 👍😀 

Flere som har gode forslag?😀

• Liker 1

Var nettopp inne i Disneystore nå  ( på nett ) vanvittig fine kjoler til jente nå ( skjønnheten og udyret ) er også en t-skjorte med Alice i in Wonderland der som var helt rå. 

Skulle gjerne hatt en jente :) håper du får mange gode forslag, 1 årsdagen er jo spesiell da :) 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var nettopp inne i Disneystore nå  ( på nett ) vanvittig fine kjoler til jente nå ( skjønnheten og udyret ) er også en t-skjorte med Alice i in Wonderland der som var helt rå. 

Skulle gjerne hatt en jente :) håper du får mange gode forslag, 1 årsdagen er jo spesiell da :) 

Ja, den er det 😀 vil så gjerne kjøpe noe hun setter pris på nå, og i lang tid fremover.  Til søsteren kjøpte vi en liten barnestol som hun har i stua, og en trehjulssykkel. Nå har besteforeldrene kommet meg i forkjøpet og kjøpt  stolen.  Trehjulsykkelen arver hun fra søsteren, så nå er jeg rett og slett tom for ideer 😁 

Det var mye gøy på Disneystore.  Jeg fant mye som eldstejenta hadde eeeelsket!!! Hennes bursdagsgave blir easypeasy 😁👌

Flere med gode forslag?😀

Endret av Lavendela
  • Liker 1

Her er noen forslag😊

Lekekjøkken

Dukkehus  

Togbane

En skikkelig fin bamse

Spilledåse  (utrolig mange fine hos Wallebeck baby and child og Bukkene bruse lekebutikken)

Dukke/Dukkevogn/Dukkeseng 

Duplo 

Anonymkode: 31eba...16e

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er noen forslag😊

Lekekjøkken

Dukkehus  

Togbane

En skikkelig fin bamse

Spilledåse  (utrolig mange fine hos Wallebeck baby and child og Bukkene bruse lekebutikken)

Dukke/Dukkevogn/Dukkeseng 

Duplo 

Anonymkode: 31eba...16e

Tusen takk 😀 kanskje jeg skal se etter ett fint dukkehus.  Tror det kan være kjekt 😊

7 timer siden, Lavendela skrev:

Tusen takk 😀 kanskje jeg skal se etter ett fint dukkehus.  Tror det kan være kjekt 😊

Dukkehus ville jeg ventet et par år med, til hun skjønner leken bedre. Ettåringer liker leker som stimulerer, eller noe hun kan fikle med.

Anonymkode: ebb20...370

• Liker 2

Kjøpte ingen gave da hun var så liten. Fikk så mye av familie og venner, og kjøpte jo jevnlig nye ting uansett (ting vi trengte), så pengene hadde ben å gå på. Gav første gave da hun ble to. Men hadde vi hatt liten familie/venner, hadde vi nok kjøpt en leke. Dukkehus er for tidlig, kjekkere å gi når de er større.

Anonymkode: f2918...56e

Dra-leker fra Brio! Her har vi både et lokomotiv og en bie.  Stor stas her I huset. Dessuten er det fint å slippe unna plastikk-leker... (Synes nå vi iallefall..)

Endret av Netti75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...