Gå til innhold

Kan menn og kvinner bare være venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen av dere venner av det motsatte kjønn som dere bare kan være venner med?
Hvis ja: Er det et vanlig vennskap?
Hvis nei: Hvorfor ikke?

Anonymkode: 8e284...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Vennskap mellom kjønn er alltid basert på at en part har vært interessert i den andre og blitt avvist.

Menn blir venner med kvinner de ikke får, kvinner blir venner med menn de ikke vil ha. 

Anonymkode: eb0e3...e03

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vennskap mellom kjønn er alltid basert på at en part har vært interessert i den andre og blitt avvist.

Menn blir venner med kvinner de ikke får, kvinner blir venner med menn de ikke vil ha. 

Tøv.

Anonymkode: cbe04...f7d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tøv.

Sant!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant!

Når du blir voksen vil du finne ut at det er tøv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du blir voksen vil du finne ut at det er tøv.

Jeg er enig med deg. Selvklart kan kvinner og menn bare være venner. :P 

Anonymkode: 8e284...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan to med samme legning være venner? Eller er det bare kjønn som ikke går? Eller kan ikke homofile ha venner av samme kjønn? Fordi de har samme legning og en vil alltid være den avviste? 

Kan en mann ha en lesbisk venninne? Kan en kvinne ha en homofil kompis? 

Anonymkode: dd125...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisene jeg har hatt har etter hvert villet noe mer,  om de ikke planla det fra første gang de så meg og tok kontakt. Vi kunne være sammen selv om jeg gjorde klart at jeg ikke ville noe videre. Når de fant ny dame hadde vi ikke kontakt lenger. Jeg har kontakt med 2-3 stykker jevnlig. Som vet at det ikke blir noe mer, den ene har dame, den andre tror jeg kanskje er homo og den tredje har vært bestekompisen min i 6 år. Vi har hatt følelser for hverandre, men bare når den ene ikke hadde gjensidige :P føler likevel vi er skapt for hverandre, men følelsene får vente. Han studerer i en annen ende av landet, jeg reiser rundt for å jobbe. 

Anonymkode: 3a5e1...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine aller beste venner er mann. Jeg føler at jeg kan snakke med han om alt, også ting jeg kvier meg for å fortelle min beste venninne. Vi var kanskje litt betatt av hverandre for 10 år siden, men det skjedde ikke noe. Etter ett par uker kom vi frem til at det hele dreide seg om ekstrem vennekjemi. Jeg er gift, han har alltid vært singel (foretrekker singellivet). Mannen min vet selvfølgelig om vennskapet, og oppmuntrer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...