AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #1 Skrevet 8. februar 2017 Jeg er 166 og veier 60 kilo. Har vært skikkelig inaktiv de siste ukene (har vært masse syk), men har ikke gått opp i vekt. Men føler meg VELDIG lubben. Jeg vet at jeg ikke fysisk kan være feit, men føler meg virkelig sånn. Kan jeg ha gått ned såpass i muskler i det siste og opp i fett? Husker at jeg følte meg ok i november, "normal slank" til og med. Anonymkode: b3279...852
Vesentlig Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Selv om du føler deg annerledes betyr det ikke at du er det. Kroppsoppfattelsen kan bli påvirket av hvordan man har det. Og det at du har vært syk kan gi deg en liten psykisk dump. Pluss at det er jo masse fokus på sånne ting for tiden og det hjelper jo ikke akkurat. Jeg kan noen ganger føle meg føle meg som om jeg har to foskjellige kropper i løpet av en eneste dag. Og bare hvilken tid av syklusen man er i kan ha noe å si pluss at man kan ha litt ekstra vann i kroppen som gjør at man kan se litt mer chubby ut og klærne kan sitte litt strammere. Jeg vil tippe at det du beskriver sitter i hodet og jeg håper du klarer å ikke la det plage deg 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Du er bra nok <3 Anonymkode: 1c940...b5d 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 13 minutter siden, Vesentlig skrev: Selv om du føler deg annerledes betyr det ikke at du er det. Kroppsoppfattelsen kan bli påvirket av hvordan man har det. Og det at du har vært syk kan gi deg en liten psykisk dump. Pluss at det er jo masse fokus på sånne ting for tiden og det hjelper jo ikke akkurat. Jeg kan noen ganger føle meg føle meg som om jeg har to foskjellige kropper i løpet av en eneste dag. Og bare hvilken tid av syklusen man er i kan ha noe å si pluss at man kan ha litt ekstra vann i kroppen som gjør at man kan se litt mer chubby ut og klærne kan sitte litt strammere. Jeg vil tippe at det du beskriver sitter i hodet og jeg håper du klarer å ikke la det plage deg Jeg har hatt en psykisk dump, ja. Håper det kommer av det. Og jeg har begynt å se masse slankevideoer på youtube, som sikkert ikke er det beste. Men er rart, for føler virkelig det er utrolig mye fett på kroppen min. Når jeg ligger i senga, kan jeg samle masse av det på siden, og har sånne "fettposer" på magen. Men tusen takk. Jeg har aldri trent styrke, så har ikke SÅ mange muskler å erstatte av fett, samtidig lurer jeg skikkelig på fettprosenten min. Er redd den er skyhøy. Anonymkode: b3279...852
Vesentlig Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en psykisk dump, ja. Håper det kommer av det. Og jeg har begynt å se masse slankevideoer på youtube, som sikkert ikke er det beste. Men er rart, for føler virkelig det er utrolig mye fett på kroppen min. Når jeg ligger i senga, kan jeg samle masse av det på siden, og har sånne "fettposer" på magen. Men tusen takk. Jeg har aldri trent styrke, så har ikke SÅ mange muskler å erstatte av fett, samtidig lurer jeg skikkelig på fettprosenten min. Er redd den er skyhøy. Anonymkode: b3279...852 Det høres ikke ut som en positiv obsession nei, og jeg er helt sikker på at slankevideoer ikke hjelper. Helt vanlige kropper er ment til å bevege seg og samle seg og være myke osv. Kan jeg oppfordre deg til å lytte til en podcast som heter foodpsych? Det handler om noe som kalles intuitiv spising, kroppsaksept og anti-diett-mentalitet. Jeg hører ofte på en episode om jeg trenger en liten kroppsbilde-boost. Hverdagen din har ikke bruk for disse bekymringene og det hjelper heller ikke på psykiske dumper. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 28 minutter siden, Vesentlig skrev: Selv om du føler deg annerledes betyr det ikke at du er det. Kroppsoppfattelsen kan bli påvirket av hvordan man har det. Og det at du har vært syk kan gi deg en liten psykisk dump. Pluss at det er jo masse fokus på sånne ting for tiden og det hjelper jo ikke akkurat. Jeg kan noen ganger føle meg føle meg som om jeg har to foskjellige kropper i løpet av en eneste dag. Og bare hvilken tid av syklusen man er i kan ha noe å si pluss at man kan ha litt ekstra vann i kroppen som gjør at man kan se litt mer chubby ut og klærne kan sitte litt strammere. Jeg vil tippe at det du beskriver sitter i hodet og jeg håper du klarer å ikke la det plage deg Chubby? Overvektig er hun jo ikke. Anonymkode: 18fa0...8da
Vesentlig Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Chubby? Overvektig er hun jo ikke. Anonymkode: 18fa0...8da kanskje dårlig formulert. Med "å se litt mer chubby ut"mente jeg jo hvordan man føler seg vs vanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Kjenner meg igjen. To uker med treningsfri og vekta går ned og livvidden går opp man føler seg fæl. Er bare hue som tuller. Anonymkode: 82807...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå