Gå til innhold

hva skyldtes ditt siste legebesøk?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Sist jeg var hos legen hadde jeg bettenelse på egglederene :veldigsur: Men jeg burde nok også gå til legen med mine depresjoner...tror det er derfor jeg blir fysisk syk hele tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har også problemer med magen.. men at jeg begynte å spise musli med biola mange ganger om dagen så har jeg ikke spydd så mye mer. I fjord spydde jeg minst en gang i uka, nå er jeg nede i 1 gang om måneden. Jeg har forsatt luft og diare og sikkert matallergi..legen min har enda ikke tatt tester for matallergi på meg selv om jeg har sagt han må gjøre det. Han sier jeg skal slutte å drikke melk å se om det hjelper, men det hjalp ikke og jeg kan ikke begynne på ett glutenfritt kosthold uten å ha tatt tester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyending

Fjerna en føflekk jeg.. :P Men jeg bør nok gå til legen for en GU samt sånn generell sjekk for å se om jeg mangler vitaminer og har nok blodplater og sånn, for det er vel ikke særlig mye næring i mitt kosthold bestående av toast.. Jeg har skikkelig mista matlyst.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos lege (utredning/kontroller) ca 5 - 6 ganger bare i år og sjekket ut potensielle årsaker til mine forba¤¤"%¤#& symptomer som hodepine, kvalme og magevondt. Jeg er så drittlei :grine:

Nuvel. Vi finner vel ut av det etterhvert.

Tenker jeg må se å skaffe meg henvisning til gynekolog snart også. Trenger en aldri så liten sjekk siden det er et par år siden.

Gruer meg allerede :kvalm: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problemer med magen.. men at jeg begynte å spise musli med biola mange ganger om dagen så har jeg ikke spydd så mye mer. I fjord spydde jeg minst en gang i uka' date=' nå er jeg nede i 1 gang om måneden. Jeg har forsatt luft og diare og sikkert matallergi..legen min har enda ikke tatt tester for matallergi på meg selv om jeg har sagt han må gjøre det. Han sier jeg skal slutte å drikke melk å se om det hjelper, men det hjalp ikke og jeg kan ikke begynne på ett glutenfritt kosthold uten å ha tatt tester...[/quote']

Hvis du har spurt legen din om å ta en matallergitest, og han ikke vil, og du er forsatt dårlig, så skift lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...