Pip Skrevet 8. desember 2004 #21 Del Skrevet 8. desember 2004 Psoriasisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2004 #22 Del Skrevet 8. desember 2004 Sist legebesøk,...hmhm....det var vel i mars, og det gjalt noe så kjedelig som å få ny resept på p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 8. desember 2004 #23 Del Skrevet 8. desember 2004 bekkenbetennelse, auauAU :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. desember 2004 #24 Del Skrevet 8. desember 2004 Spiseforstyrrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2004 #25 Del Skrevet 8. desember 2004 poliklinikken gynk.... kjipe greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. desember 2004 #26 Del Skrevet 9. desember 2004 Vond hæl, ble sendt i røngten. Dommen var :"bruk innleggssåler". Ja ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. desember 2004 #27 Del Skrevet 9. desember 2004 Sjekke ut om jeg hadde diabetes. Det hadde jeg heldigvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 9. desember 2004 #28 Del Skrevet 9. desember 2004 GU + blodprøver av hormonnivå, hos gynekolog, ikke allmennlegen - for ca 4 mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 9. desember 2004 #29 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg fjernet en kul i øyekroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. desember 2004 #30 Del Skrevet 9. desember 2004 GU, kontroll av hormonspiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 9. desember 2004 #31 Del Skrevet 9. desember 2004 sykemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 9. desember 2004 #32 Del Skrevet 9. desember 2004 Ultrasuperdupermega forkjøla, så jeg måtte få hostesaft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meya84 Skrevet 9. desember 2004 #33 Del Skrevet 9. desember 2004 M.E. (kronisk utmattelsessyndrom) Å jeg hadde frikort allerede i februar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. desember 2004 #34 Del Skrevet 9. desember 2004 Kan jeg faktisk ikke huske.. - husker ikke en gang når jeg var hos legen for min egen del sist - men sannsynligvis var det vanlig normal gynekologisk kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. desember 2004 #35 Del Skrevet 9. desember 2004 Urinprøve for å skjekke innhold av forskjellige midler i kroppen før jeg skulle på avrusing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. desember 2004 #36 Del Skrevet 9. desember 2004 var hos bedriftshelsetjenesten i april var det vel, for rutinekontroll. alt bra. siste henvendelse til lege som jeg har gjort av egen innsats var fastlegen for vaksiner før afrikatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. desember 2004 #37 Del Skrevet 9. desember 2004 Diverse blodprøver og sykemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. desember 2004 #38 Del Skrevet 9. desember 2004 Urinveisinfeksjooooooon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 9. desember 2004 #39 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg tok vaksiner i forbindelse med utenlandstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 9. desember 2004 #40 Del Skrevet 9. desember 2004 GU, men det var hos gynekologen min. Sist jeg var hos fastlegen min husker jeg ikke, ikke hva det gjaldt heller.. Sjelden syk jeg, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå