Gå til innhold

hva skyldtes ditt siste legebesøk?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

ok.kanskje et litt privat spørsmål,men la gå...hva var ditt hovedanliggende sist gang du var hos legen?Selv var jeg der på grunn av mistanke om manisk depressiv lidelse.Fikk deretter henvisning til psykolog.

Hva med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Har hatt utmattelsessyndrom og positive prøver på kyssesyken i snart 1,5 år. derfor går jeg jevnlig til lege og legebesøkene mine dreier seg som regel om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist eg var til legen var eg til spesialist (øre, nese og hals) pga mandlane mine. Fikk lov av han til å fjerne dei :P Så det skal eg gjere snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste legebesøk var forrige mandag. Hadde vært rød på det ene øyet i tre uker. Fikk øyedråper og en henvisning til øyelege hvis det ikke ble bedre etter 5 dager. De 5 dagene er for lengst over, ingen bedring, så jeg får vel ringe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist eg var til legen var eg til spesialist (øre, nese og hals) pga mandlane mine. Fikk lov av han til å fjerne dei  :P  Så det skal eg gjere snart.

Det var jeg også, men jeg fikk ikke lov å fjerne de. Ikke litt av de engang. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste legebesøk var for godt og vel et år siden. Fikk fornyet p-pillene mine, GU og målt blodtrykk.

Samme her...Byttet pillemerke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist eg var til legen var eg til spesialist (øre, nese og hals) pga mandlane mine. Fikk lov av han til å fjerne dei  :P  Så det skal eg gjere snart.

Samme som meg. Skal fjerne mandlene en gang i februar... Endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest gjest 0

Jeg opererte!

Jeg hadde en stor arrkorreksjon på magen for litt over en mnd siden og nå har jeg blitt så fin atte! :-)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Siste legebesøk gjalt undersøkelse av mine slarkete ledd. Fikk beskjed om at jeg kunne ha gjort det bra som slangemenneske. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...