AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Tenkte å ta hunden min jevnlig til helsesjekk bare for å se at alt er som det skal. Hva innebærer en slik generell undersøkelse? Og ca pris? Anonymkode: 3209d...2f3
Adamina Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Jeg bruker å betale omtrent 4-500 kr. for en enkel helsesjekk som da innebærer sjekk av tenner, ører, øyne, ledd, pels, kjertler, testikler eller patter. Enkelt sett går dyrlegen raskt over hele kroppen til hunden og sjekker at ingenting er utenfor normalen, også får jeg sjansen til å spørre dersom det er noe uvanlig jeg har lagt merke til, som dyrlegen da ser litt ekstra på. Pris kommer veldig an på hvor du bor og hvilken dyreklinikk du benytter. Du kan jo høre med andre hundeeiere i området, evt. ringe klinikken og høre 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #3 Skrevet 10. februar 2017 På 7.2.2017 den 23.38, AnonymBruker skrev: Tenkte å ta hunden min jevnlig til helsesjekk bare for å se at alt er som det skal. Hva innebærer en slik generell undersøkelse? Og ca pris? Anonymkode: 3209d...2f3 Det er da en selvfølge at men gjør det når man har dyr....?!?! Anonymkode: 8776b...333 1
Marimba Skrevet 10. februar 2017 #4 Skrevet 10. februar 2017 Vi gjør det en gang i året, helsesjekk og vaksiner. Lurer på om vi pleier å betale rundt 900 kr for begge hundene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå