AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Jeg har en hvit litt enklere lysekrone hengende i stuen. Jeg ønsker å male den i en annen farge, gjerne en farge som ikke er svart/grå/hvit/beige. Men det er viktig at den passer til resten av møblene og interiøret, selv om det kan være fint å kanskje bryte litt med fargene også. Disse fargene har jeg allerede: Sofa: lys grå Teppe: gått/hvitt Spisebord: hvitt Stuebord: svart/glass Kommoder: hvit og eik Godstol: mørk lilla Interiør: en del i glass, sølv ("metall-sølv"), noe lilla, svarte/hvite bilder Tak og vegger er i hvitt og gulvet er i eik (litt lysere tone). Anonymkode: 5baae...883
_Mayhem_ Skrevet 14. februar 2017 #2 Skrevet 14. februar 2017 På 7.2.2017 den 21.53, AnonymBruker skrev: Jeg har en hvit litt enklere lysekrone hengende i stuen. Jeg ønsker å male den i en annen farge, gjerne en farge som ikke er svart/grå/hvit/beige. Men det er viktig at den passer til resten av møblene og interiøret, selv om det kan være fint å kanskje bryte litt med fargene også. Disse fargene har jeg allerede: Sofa: lys grå Teppe: gått/hvitt Spisebord: hvitt Stuebord: svart/glass Kommoder: hvit og eik Godstol: mørk lilla Interiør: en del i glass, sølv ("metall-sølv"), noe lilla, svarte/hvite bilder Tak og vegger er i hvitt og gulvet er i eik (litt lysere tone). Anonymkode: 5baae...883 Hmm, hva med chrome spray? Ikke en lysekrone akkurat men du ser tegninga https://lunelamper.no/produkt/pendellamper/pearl-chrome-funky-pendellampe-i-glass 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #3 Skrevet 14. februar 2017 Hva med gul? Anonymkode: 524d2...41c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2017 #4 Skrevet 14. februar 2017 Åh, du trenger farger! Rødt grønt gult blått orange!! Anonymkode: f6ee4...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Enig. Du trenger farger. Spray den. Tenk på kobber. Noen detaljer i gull. Kobber og gull er knall Anonymkode: e3a72...0af 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 På 14.2.2017 den 13.54, _Mayhem_ skrev: Hmm, hva med chrome spray? Ikke en lysekrone akkurat men du ser tegninga https://lunelamper.no/produkt/pendellamper/pearl-chrome-funky-pendellampe-i-glass Anonymkode: 1aa74...c44 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå