AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 På grunn av personlige problemer så tok jeg ikke alle eksamene i høst, og må dermed ta opp igjen 3. I tillegg vil jeg forbedre en karakter til som jeg er misfornøyd med. Nå har jeg fire fag, hvor tre av dem er mattefag. Det er et mattefag pluss et lesefag jeg evt skal ta opp igjen nå. Er det realistisk? Eller burde jeg bare ta det ene nå? Greien er at da må jeg evt ta fagene jeg manger høsten 2018, altså da skulle jeg egentlig vært ferdig med all skole. Noen som har erfaringer på dette området? Anonymkode: 83374...33f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Det kommer jo helt an på egen kapasitet, hvor godt du kan stoffet og om eksamenene ikke krasjer med hverandre. Det er ikke noe poeng å prøve å ta opp en eksamen om du knapt kan noe som helst (fra høstsemesteret). Ligger du allerede noenlunde an og bare trenger å repetere kan du bare kjøre på. Må du starte fra scratch bør du tenke deg om. Ikke lurt å havne i en situasjon hvor du gjør det dårlig på våreksamenene dine også. Anonymkode: 94274...aa8
Pmaxqueen Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Tok norsk (3 eksamener), gym, matte 2p, medie 2, spansk ( muntlig + skriftlig) og RLE våren 2016. Det fikk helt fint. Fikk karakterene 5-6 i alle fag med unntak av spansk som var veldig tøft å ta som privatist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå