Gå til innhold

Høye slanke menn =stort utstyr

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men erfaring kan også være en god pekepinn da. Jeg har vært med to menn,  han ene har ganske kraftige hender, men ikke særlig lange fingre/tommel, penisen hans er veldig tykk, men ikke noe spesielt lang (helt vanlig regner med). Han andre har ganske lange hender, men smalere og nettere, tommelen hans er lang, men ikke kraftig. Sånn er penisen hans også. Og mannen til venninnen min, han har kjempelange og tykke fingre/tommel, samme er penisen han, så noe ligger det i dette altså. ;) 

Neida, er klar over at det egentlig ikke har noen sammenheng, penisen er ikke en del av verken skjelettet eller musklene, kjønnsorganene er uavhengige, derfor har ikke størrelsen på kroppen noe å si. Du har korrelasjon mellom testosteron og penisstørrelse da. 

Anonymkode: e01f0...48b

Dette er også min erfaring. Fingrene har alltid stemt med penisutseende og -størrelse. 

Anonymkode: c4f9e...297

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er også min erfaring. Fingrene har alltid stemt med penisutseende og -størrelse. 

Anonymkode: c4f9e...297

Jeg har motsatt erfaring. Jeg har vært litt rundt, og alle jeg har vært med som har hatt spesielt lang/tykk har vært lavere enn snittet (165-179 cm) og med små/hender/skostørrelse (41-43), bortsett fra en mann, som til gjengjeld var over to meter høy og hadde en stor en. Så det spriker jo veldig. Menn som er høyere enn snittet (185-195 cm) har som regel hatt helt gjennomsnittlige peniser. De minste jeg har sett har også vært på menn med gjennomsnittlig høyde (175-185 cm). 

Anonymkode: 015f9...e6a

Skrevet

Jeg er 190cm og atletisk og godt utstyrt.

• Liker 1
Skrevet

En ting er iallefall sikkert, "stort utstyr" er ikke spesielt utbredt. Dama og jeg har hatt noen trekanter med en ekstra mann, og kun en var vel det man må kalle velutstyrt. Dama likte det definitivt, og jeg synes det var skikkelig digg å se han knulle henne, og høre lydene hennes. Så vi er fortsatt på utkikk etter mulige "lekekamerater" med stor kuk, men de er ikke så lette å finne. Vi er medlemmer av to forskjellige sexdating nettsteder, og det er nok av menn som gjerne vil være med å leke. Men ytterst få med såpass stor som vi ideelt ønsker. Har ingen absolutte mål, men den bør definitivt oppfattes og oppleves som STOR. En som blir skikkelig hard, har markert hode, og kanskje bøyer litt oppover vil nok oppleves som større, i forhold til en som ikke blir riktig like hard, har mindre hode og peker rett frem eller nedover. Så avhengig av dette, bør den nok være et sted mellom 16/15 og 18/22, alt ettersom. Håper vi finner en mann som oppfyller disse ønskene og er OK ellers, sånn at dama og jeg kan få noen flere heftige trekantopplevelser 😊

Anonymkode: 2c645...5f4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er iallefall sikkert, "stort utstyr" er ikke spesielt utbredt. Dama og jeg har hatt noen trekanter med en ekstra mann, og kun en var vel det man må kalle velutstyrt. Dama likte det definitivt, og jeg synes det var skikkelig digg å se han knulle henne, og høre lydene hennes. Så vi er fortsatt på utkikk etter mulige "lekekamerater" med stor kuk, men de er ikke så lette å finne. Vi er medlemmer av to forskjellige sexdating nettsteder, og det er nok av menn som gjerne vil være med å leke. Men ytterst få med såpass stor som vi ideelt ønsker. Har ingen absolutte mål, men den bør definitivt oppfattes og oppleves som STOR. En som blir skikkelig hard, har markert hode, og kanskje bøyer litt oppover vil nok oppleves som større, i forhold til en som ikke blir riktig like hard, har mindre hode og peker rett frem eller nedover. Så avhengig av dette, bør den nok være et sted mellom 16/15 og 18/22, alt ettersom. Håper vi finner en mann som oppfyller disse ønskene og er OK ellers, sånn at dama og jeg kan få noen flere heftige trekantopplevelser 😊

@Konghunger en god kandidat der:) Jeg vet godt hvem dere begge er, tror dere begge bor oppi Nord;)

Anonymkode: c996f...511

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Konghunger en god kandidat der:) Jeg vet godt hvem dere begge er, tror dere begge bor oppi Nord;)

Javel? Hvor har vi møttes?

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeh, jeg er jo lengre enn de søker...

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar sikkert feil🙈 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar sikkert feil🙈 

"Monkey no see" hva mener du. Bare hint til sted, nettsted, tid osv. Om du mener du vet.....

Skrevet
18 minutter siden, Konghung skrev:

Eeh, jeg er jo lengre enn de søker...

Gjør ikke noe om den er lang, så lenge den er grov 😉

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke noe om den er lang, så lenge den er grov 😉

Den er grov👍🏻 Send han PM:) Jeg er ganske grei som hooker dere. Skulle likt p vøre m selv:fnise:

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet
21 timer siden, innsats skrev:

Mye HGH, men lite testosteron.  

😭

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert dama di.

Anonymkode: 6f83f...1cc

Skrevet

Det tror jeg er veldig individuelt, typen min er ca. 185, bruker 48 i sko og har den største jeg har vært borti. 
Dessverre har jeg vært borti nok til å si at nei det stemmer nok ikke du. Eksen min er 196 og hadde den minste..

Anonymkode: dcdf5...172

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg er veldig individuelt, typen min er ca. 185, bruker 48 i sko og har den største jeg har vært borti. 
Dessverre har jeg vært borti nok til å si at nei det stemmer nok ikke du. Eksen min er 196 og hadde den minste..

Anonymkode: dcdf5...172

Stakkars deg som måtte oppleve han da

Anonymkode: 179ca...a41

Skrevet
På 8.2.2017 den 16.29, AnonymBruker skrev:

hehehe...hvor liten var den.var han 15-16 år og ikke ferdig utvokst kanskje? ;) 

Anonymkode: 3b406...266

Mannen var utvokst vil jeg tro. Må ha vært rundt 26 år. Den var som tommelen min, og jeg har helt normalt små kvinnehender. Det er vel slike som kalles mikropenis, og det var litt ekstra overraskende at en så høy mann... Ja det slo iallfall ihel dette med at høye menn har stor for min del. 

Skrevet
1 time siden, Trolltunge skrev:

Mannen var utvokst vil jeg tro. Må ha vært rundt 26 år. Den var som tommelen min, og jeg har helt normalt små kvinnehender. Det er vel slike som kalles mikropenis, og det var litt ekstra overraskende at en så høy mann... Ja det slo iallfall ihel dette med at høye menn har stor for min del. 

Stakkars mann

Anonymkode: ee0fc...620

Skrevet

jeg er 196, atletisk og 18x15(4.75cm i bredden).
skulle gjerne hatt den litt tykkere. de siste damene jeg hadde sex med holdt vi på i 30+ min og dem ble aldri såre.
alt av metoder som store hender, fingerlengde, fotstørrelse, høyde etc er bare å ignorere. jeg kan heller ikke se om ei dame er trang eller ikke.

Skrevet
På 7.2.2017 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Stemmer dette utsagnet ? dater en på 193...og lurer på om det som regel er slik at høye slanke menn også er store der nede ? :D

Anonymkode: 3b406...266

Stemmer ikke nei, Er selv under 1,70 og har utstyr på ca. 19 cm..

Anonymkode: b8de8...52a

Skrevet
6 timer siden, herremann skrev:

jeg er 196, atletisk og 18x15(4.75cm i bredden).
skulle gjerne hatt den litt tykkere. de siste damene jeg hadde sex med holdt vi på i 30+ min og dem ble aldri såre.
alt av metoder som store hender, fingerlengde, fotstørrelse, høyde etc er bare å ignorere. jeg kan heller ikke se om ei dame er trang eller ikke.

Da er din penis 9.2 % av din kropp sin lengde. Snitt i Norge er 8,1 % av kroppslengden. Min er 23 cm og jeg er 175 cm. Det gir en penis som utgjør  13,1 % av min kropp sin lengde. I forhold til normalen vil den oppfattes som 60% større enn normalt og 40% større enn din. Din vil oppfattes som 12 % større enn normalt. Så høyden kan begrense inntrykket av en penis selv om den er bra større enn en normal. Tykkelsen er som ord med STORE eller små bokstaver - det er mer trykk bak ord med STORE BOKSTAVER. Menn en mann er mer enn sin penis. ELLER?!

Anonymkode: 2cb3d...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...