Gjest Selfie Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Om et par uker skal jeg bytte jobb. Men fra jeg slutter i den gamle til jeg begynner i ny jobb, så har jeg fem fridager. Hva ville du brukt fridagene på? Forberede ny jobb? Oppussing? Kjøpe nye jobbklær? Dra på tur...? eller...? Forslag?:-) Har mann og to barnehagebarn, om det betyr noe.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Skrevet 8. februar 2017 Dels slappe av, dels komme ajour med diverse rydding som aldri blir prioritert. Anonymkode: f5833...e21
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Skrevet 8. februar 2017 Dra på tur:) Viktigste er å lade opp før ny jobb. Anonymkode: 97232...87f
Gjest Selfie Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Hvor ville du dratt på tur da? Skogen?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dels slappe av, dels komme ajour med diverse rydding som aldri blir prioritert. Anonymkode: f5833...e21 Samme her. Det er alltid noen prosjekter som blir liggende og ikke prioriteres fordi vi ikke har tid eller ork. Så jeg ville slappet av (mangelvare nr 1 i hverdagen) og gjort unna rydding i boden osv (mangelvare nr 2 i hverdagen). Litt kjedelig kanskje, men... Anonymkode: 15333...894 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Jeg er i samme situasjon nå, har et par uker da. Slapper av endel, og gjør ting som gir meg energi. trener, er sosial med venner jeg ikke ser så ofte, rydder i skuffer og skap, fyller fryseren med gjærbakst (elsker å bake), henter ungene tidlig i bhg. Gir dem heller korte dager enn helt fri så ikke vi får en ny tilvenning når jeg jobber igjen. Anonymkode: 45682...7a5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7 Skrevet 9. februar 2017 Jeg hadde tre uker mellom jobbene nylig. Da hentet jeg barna tidlig fra bhg, dro på flere shoppingturer foå bl.a. handle nye klær til den nye jobben, jeg ryddet i garasjen. Og jeg så MASSE netflix og daytime-TV..... Åh, det var noen fine uker! Anonymkode: 47562...c25 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2017 #8 Skrevet 10. februar 2017 Tømme og rydde skuffer og skap Tømme loftet/rydde Vaske i alle kriker og kroker. Kjøpt nye gardiner Bakt opp masse brød og kaker Strikke Anonymkode: cc4d4...590
Torelli Skrevet 10. februar 2017 #9 Skrevet 10. februar 2017 Pass på å få sammenheng i arbeidskonteakrene, så du beholder dine trygderettigheter. Mange som går på den smellen og bare skal ha en uke ekstra fri uten og tenke at det har noecå si når arbeidsforhold igangsettes. Ta gjerne fri/avspaserie/ferie uten lønn selvom, etter avtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå