AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Jeg ønsker å studere barnevernspedagogikk, men kommer akkurat ikke inn her jeg bor. Er det noen som vet om det er mulig å fullføre barnehagelærer utdanning + 2 år med pedagogikk (litt usikker på om det er pedagogikk) for å få en master i barnevern? Jeg har hørt om noen som gjør det, men er veldig usikker. Anonymkode: 2280f...5f3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Hva med sosionom? (sosialt arbeid) Du kan jobbe i barnevernet, og mange andre steder, med bachelor i sosialt arbeid Anonymkode: 65c12...a68
Puselusk Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Sosionom er muligens et alternativ som nevnt ovenfor. Går vernepleie, og vet ihvertfall at her hadde vi veldig mye felles undervisning med banevernspedagog og sosionom første året.
Puselusk Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 http://www.hioa.no/Studier-og-kurs/SAM/Master/Barnevern-master-i-sosialfag her er opptakskriterie bachelor i barnevern eller sosialt arbeid (sosionom). Så du kan gå rett på en master, så lenge du holder et minimumsnitt på karakteren C.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Sosionom har høyere snitt enn barnevern, så det går ikke. Skikkelig irriterende, får bare bruke dette året på å ta opp fag. Tusen takk for svar! Anonymkode: 2280f...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå