AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Har ei venninne som har jobbet i mange år i en og samme yrke. Hun ble lei etter mange år og orket ikke mer. I løpet av en/to uker fikk hun jobb i skolen, og har jobbet der av og på. Hun påstår at hun får 400,- i timen. Jeg har ikke sett det, hun har bare sagt det. Og sier hadde jeg visst dette hadde jeg sluttet før, 400kr er mye. Hun har 4 og 5 klassinger, ingen som helst erfaring what so ever og tjener 400kr. Kan det stemme? Anonymkode: e89c5...b1f
Honnikorn Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Lærervikar tenker jeg, er ganske så godt betalt. Men som vikar vet man jo aldr hvor mye jobb en får... 1
applestories Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 (endret) Sist jeg jobbet på skole var for tre år siden. Da var lønnen 136,- per time som assistent eller SFO (klokketimer), 253,- per skoletime, pluss for- og etterarbeid for ungdomsskole, og ca. 210,- for barneskole. Dette uten relevant utdanning, men med bachelorgrad, årsstudie og ekstrafag innen andre emner. Jeg fikk samme lønn for en gymtime som timer med kontaktlæreransvar i et halvår der jeg la opp absolutt all undervisning selv. Har hørt at dette er mye billigere enn å leie inn noen med lærerutdanning, men skolen jeg jobbet på valgte etter hvert å ansette ekstra lærere som fikk vikartimene. Endret 7. februar 2017 av applestories
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Det kan nok stemme, ja. I lønnen per undervisningtime er det vel inkludert noe for forberedelser hun må gjøre utenom undervisningen. Anonymkode: 0eaab...259
Honnikorn Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Man får betalt for en time og femten minutter PR undervisningstime. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå