AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Lurer på av nysjerrighet her.. Hvor lang tid tok det før du ble interessert i den du datet/dater? 1, 2, 3 date? Når kom sommerfuglene, når begynte du tenke mye på h*n utenom datene, og når gledet du deg til neste date? Anonymkode: c92ad...4e1
annebanane Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Sommerfugler og tankene om en mann pleier komme straks vi snakker en del utenom datene også. Å glede meg til neste gang gjør jeg allerede etter første møte, for viss ikke hadde det ikke blitt en andre gang. De det har blitt en andre date med har en god kjemi raskt vært tilstede
Okapi Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Tar gjerne en stund. Er som regel ikke spesielt interessert i folk jeg ikke kjenner. 2
meeeg9 Skrevet 8. februar 2017 #4 Skrevet 8. februar 2017 Har aldri opplevd sommerfugler i magen 😔 så er derfor enig med Okapi over. Tar nok lang tid for meg og
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Sist jeg datet kom sommerfuglene etter første date, når jeg følte at det var kjemi der. (har hatt andre første dater hvor det ikke har vært kjemi altså) Dessverre så varte de ikke så lenge da. Denne gang så var interessen der en god stund før det ble date, da vi hadde gått og kikket på hverandre (og smilt) en stund før jeg omsider hoppet ut i det og spurte om date. Har vært på to dater, og det er sommerfugler i bøtter og spann, mye sterkere enn sist. Jeg gleder meg til enhver mulighet til å se han, hjertet hopper når jeg får meldinger fra han, og med andre ord føler jeg med som 14 år igjen i en alder av 40... Og det beste er at det virker som han har det på samme måten. Tydelig at han tenker på meg i alle fall, utfra at han ofte sender meldinger først. Og ja, jeg tenker på han døgnet rundt for tida. Prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke er forelsket ennå, men... Herregud. Veksler mellom å sveve på skyer og å være livredd for å få en skikkelig nedtur om det ikke blir noe. Men teller i alle fall dager til neste mulighet hvor vi kan få vært alene sammen. Anonymkode: 2e754...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå