Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egguttak idag. Rett etter uttaket ble jeg skikkelig svimmel og vært det siden da. Jeg blør litt av og til. Friskt blod. 

Leser litt om indre blødninger osv, er så dum som  skremme meg selv.. men er dette veldig sjeldent ?

er det vanlig å blø en stund etter uttaket og ha veldig vondt? Er vondt gå..

Anonymkode: 1b6d3...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er normalt å blø litt. De har jo stukket "hull" på deg for å hente ut eggene. Jeg blødde selv litt - men husker ikke hvor mye. Jeg opplevde også endel stikninger/smerter i magen/underlivet når jeg gikk både uttaksdagen og dagen etter. 

Tror du kan ta det med ro! Men blør du mye over flere dager bør du ta kontakt med sykehuset/klinikken.

Skrevet

Jeg blødde mye under første egguttaket, blødde også en del etterpå. Fikk jo bind, så de forventet tydeligvis blod. Husker ikke hvor lenge jeg blødde, men i et par dager kanskje, mindre og mindre. Hadde veldig vondt de to første dagene også ble det bedre og bedre.

Anonymkode: 1e828...3ef

Skrevet

Det er vanlig å blø litt. Ble også helt utrolig oppblåst og vondt i magen

Anonymkode: 88b68...288

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig å blø litt. Ble også helt utrolig oppblåst og vondt i magen

Anonymkode: 88b68...288

Uff, går vell snart over, håper jeg! Får så utrolig vondt i magen når jeg spise også. Magen er helt hard og vond å ta på..

Skrevet

:klem:

Jeg har ikke ingen råd. Men håpe du føler deg bedre snart og får vellykket innsett.

Anonymkode: e844b...be0

Skrevet

er det andre her som også har opplevd at det er vondt å bare røre magen? Uff er så redd det er noe galt :P men måtte ringe igjen imorgen en stund før innsett visst det ikke var blitt bedre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...