Gå til innhold

Nabolaget!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi leier en bolig i en  borettslag. Vi har to styre-ledere som ikke gjør jobben sin og de har kommet med trusler flere ganger til oss selv om vi ikke gjøre noe og vi er en veldig snill familie på tre personer, min lille bror er 16-17 år og er litt plagsom. Men alle i naboene liker både oss og lille broren. Naboene har samme tanke om disse styrelederene . Jeg har tenkt å klage på de, men hvem er over styrelederen i et borettslag?  Hva sier loven kan leietakeren klage? Hva er leietakerens rettigheter?

Takk på forhånd 😊

Anonymkode: 4ac26...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Vi leier en bolig i en  borettslag. Vi har to styre-ledere som ikke gjør jobben sin og de har kommet med trusler flere ganger til oss selv om vi ikke gjøre noe og vi er en veldig snill familie på tre personer, min lille bror er 16-17 år og er litt plagsom. Men alle i naboene liker både oss og lille broren. Naboene har samme tanke om disse styrelederene . Jeg har tenkt å klage på de, men hvem er over styrelederen i et borettslag?  Hva sier loven kan leietakeren klage? Hva er leietakerens rettigheter?

Takk på forhånd 😊

Anonymkode: 4ac26...476

Hvordan kan det være to styreledere?

Hva skal du klage på? Hva slags trusler snakker du om?

Det er styret og generalforsamlingen som er "over" styrelederen i et borettslag.

Ellers er det leieavtalen som regulerer deres rettigheter. Normalt er det kun anledning til å leie i en borettslagsleilighet i tre år.

• Liker 1
Skrevet

Leietagere har ingen klagemulighet ovenfor brl. overhodet. Er du ikke fornøyd må du ta dette med huseier eller politi.

Anonymkode: 4878f...430

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...