AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Del Skrevet 7. februar 2017 Fant ingen kategori under "jobb" så det ble hjem og fritid. Jeg er en 18 år gammel jente som nettopp har fått svar på en jobbsøknad jeg har sendt inn. Jobben er kun til helger og etter skoletid. Det som er problemet er at jeg ikke er flink til å arbeide i lag med andre pga min "lille" sosiale angst ... Eller, jeg er flink, men blir veldig fort sjenert å stille i lag med kollegaer. Skjønner ikke hvorfor, har ikke problem å snakke me personer ellers.. Men dette har hindret meg veldig når det gjelder jobblivet. Så, jeg lurer på om det er normalt at det er stille en gang i blandt mellom de du jobber med? Har hatt jobber tidligere der jeg alltid er nervøs og grur meg veldig før jobb fordi jeg er redd for pinlig stillhet. Jeg bor ikke hjemme, så jeg trenger jobben sånn egentlig pga penger å en øvelse til jobblivet som stor?. Men er redd for å dra på intervju, fordi sjefen kommer til å ha høye forventinger til meg, å jeg føler jeg kommer til å skuffe hun med at jeg ikke er flink å "bånde" med resten av medarbeiderne. Hun skreiv i mailen at "Jeg håper virkelig du vil komme på intervju hos oss! Du er en av 50 søkere som får et intervju". Føler at hun tror jeg er super utadvent osv .. Vil ikke skuffe noen .. Jeg er veldig dyktig og flink (ikke skryting, men ord fra sjefer på tidligere jobber) når det gjelder kunder. De er jeg ikke redd for å snakke med i det hele tatt! Skjønner ikke helt hvor frykten kommer fra.. Er det noen andre som har det slik? Burde jeg dra på intervju når jeg egentlig er redd for at jeg kan ødlegge fellesskapet blandt de ansatte? Hva syntes dere om de som snakker lite? Blir det frekt/dumt å nevne at jeg ikke er flink å samarbeide eller lignende? Grunnen til at jeg søkte på denne jobben var fordi det sto på en av kvalikfisjonene at du burde kunne være selvstendig og ansvarsfull, så jeg tenke kansje at jeg får jobbe en del alene? noe jeg helst vil!! PLIIS! Noen kom med råd! Har aldri turt å snakke om dette til noen fordi jeg føler meg så alene om det. Anonymkode: 460c4...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #2 Del Skrevet 8. februar 2017 Dra på intervju. Når de spør etter 'dårlige egenskaper' så nevner du dette at du har lett for å bli stille blant kolleger, at du er redd du kan bli oppfattet som uinteressert eller overlegen på grunn av dette, og at det er noe du forsøker å forbedre deg på. Anonymkode: 4fe1e...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #3 Del Skrevet 8. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Fant ingen kategori under "jobb" så det ble hjem og fritid. Jeg er en 18 år gammel jente som nettopp har fått svar på en jobbsøknad jeg har sendt inn. Jobben er kun til helger og etter skoletid. Det som er problemet er at jeg ikke er flink til å arbeide i lag med andre pga min "lille" sosiale angst ... Eller, jeg er flink, men blir veldig fort sjenert å stille i lag med kollegaer. Skjønner ikke hvorfor, har ikke problem å snakke me personer ellers.. Men dette har hindret meg veldig når det gjelder jobblivet. Så, jeg lurer på om det er normalt at det er stille en gang i blandt mellom de du jobber med? Har hatt jobber tidligere der jeg alltid er nervøs og grur meg veldig før jobb fordi jeg er redd for pinlig stillhet. Jeg bor ikke hjemme, så jeg trenger jobben sånn egentlig pga penger å en øvelse til jobblivet som stor?. Men er redd for å dra på intervju, fordi sjefen kommer til å ha høye forventinger til meg, å jeg føler jeg kommer til å skuffe hun med at jeg ikke er flink å "bånde" med resten av medarbeiderne. Hun skreiv i mailen at "Jeg håper virkelig du vil komme på intervju hos oss! Du er en av 50 søkere som får et intervju". Føler at hun tror jeg er super utadvent osv .. Vil ikke skuffe noen .. Jeg er veldig dyktig og flink (ikke skryting, men ord fra sjefer på tidligere jobber) når det gjelder kunder. De er jeg ikke redd for å snakke med i det hele tatt! Skjønner ikke helt hvor frykten kommer fra.. Er det noen andre som har det slik? Burde jeg dra på intervju når jeg egentlig er redd for at jeg kan ødlegge fellesskapet blandt de ansatte? Hva syntes dere om de som snakker lite? Blir det frekt/dumt å nevne at jeg ikke er flink å samarbeide eller lignende? Grunnen til at jeg søkte på denne jobben var fordi det sto på en av kvalikfisjonene at du burde kunne være selvstendig og ansvarsfull, så jeg tenke kansje at jeg får jobbe en del alene? noe jeg helst vil!! PLIIS! Noen kom med råd! Har aldri turt å snakke om dette til noen fordi jeg føler meg så alene om det. Anonymkode: 460c4...78d Du vil nok få spørsmålet om dine mindre bra egenskaper og da kan du jo nevne at du har lett for å bli litt stille når mange er samlet, men du må aldri under noen omstendighet si at du ikke er flink til å samarbeide eller lignende. Det vil nok bli tatt meget negativt opp. Du kommer ikke til å ødelegge fellesskapet. Er det flinke ledere der så vil de styrke din tro på deg selv og løfte deg frem. Lykke til! Dette fikser du! Ps. Det er en kategori her som heter Karriere og utdanning. Anonymkode: 9b7e7...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå