Gå til innhold

Hvordan starte samtale på tinder? Så mange som ikke svarer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å skrive "Hei :)" og et spørsmål, noe lignende "Hvordan går det/Bra kveld?/Hva gjør du i dag?". 

Men mange svarer ikke (jeg er jente). Og det er også vanskelig å holde samtalene i gang uansett om det er jeg eller han som starter. 

Anonymkode: 16f59...f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her.. gidder ikke mer ass.

Anonymkode: 35fda...a8d

Skrevet

Starter med et hei eller spørsmål til bildene. Er umulig å holde samtaler i gang siden ingen av gutta stiller spørsmål eller viser et snev av interesse tilbake. 

Etter fire måneder på Tinder så har jeg en fyr som er morsom å skrive med. Da har jeg sikkert prøvd å opprette kontakt med 20 forskjellige før det. Tinder er nå slettet. 

Anonymkode: 6bcce...1a1

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Starter med et hei eller spørsmål til bildene. Er umulig å holde samtaler i gang siden ingen av gutta stiller spørsmål eller viser et snev av interesse tilbake. 

Etter fire måneder på Tinder så har jeg en fyr som er morsom å skrive med. Da har jeg sikkert prøvd å opprette kontakt med 20 forskjellige før det. Tinder er nå slettet. 

Anonymkode: 6bcce...1a1

Har dårlig erfaring jeg også. Er så mange som bare ikke klarer å holde en samtale gående. De kan da i det minste stille spørsmålet "du da?" tilbake. Jeg er ikke interessert i å møte noen uten at vi klarer å ha en ok og grei samtale over tinder først. Lurer på hvordan datene hadde blitt når de ikke klarer å holde en samtale gående via tinder eller meldinger en gang....

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier å skrive "Hei :)" og et spørsmål, noe lignende "Hvordan går det/Bra kveld?/Hva gjør du i dag?". 

Men mange svarer ikke (jeg er jente). Og det er også vanskelig å holde samtalene i gang uansett om det er jeg eller han som starter. 

Anonymkode: 16f59...f3f

Svarer du på alle hundre menna som skriver "hei :)" til deg?

Skrevet

Akkurat samme erfaring jeg og. Merkelig at de er på tinder når de ikke ønsker å prate. 

Anonymkode: 9cdbd...3fa

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat samme erfaring jeg og. Merkelig at de er på tinder når de ikke ønsker å prate. 

Trikset er å ta kontakt med noen som ikke har 20 andre jenter i kø for å prate og

Anonymkode: 1436b...7b3

Skrevet

Tipper at de som ikke svarer ikke hadde svart samme hva du skrev. 

14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvorfor har du en oppfatning av at alle damer blir overøst med meldinger fra menn som er interesserte?

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trikset er å ta kontakt med noen som ikke har 20 andre jenter i kø for å prate og

De færreste har 20 andre jenter som vil prate. De færreste jenter starter samtaler på tinder. 

• Liker 1
Gjest Superbruker7
Skrevet

Skriv med flere.Må da være noen som vil skrive med deg.  

Skrevet
2 minutter siden, venus_ skrev:

Tipper at de som ikke svarer ikke hadde svart samme hva du skrev. 

Hvorfor har du en oppfatning av at alle damer blir overøst med meldinger fra menn som er interesserte?

Fordi det er det jeg har sett når jeg har sett på tinderbrukern til jenter jeg har datet

En jente som ikke blir overøst på tinder er som regel for kresen for sitt eget beste og/eller overvektig eller over 30

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De færreste har 20 andre jenter som vil prate. De færreste jenter starter samtaler på tinder. 

Stemmer . Men de som har jenter som kontakter dem og skriver post på et forum om de ikke får svar har som regel det

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Altså jeg har så mange matcher, minst, men det er fortsatt ingen som  sender meldinger. Eller fikk en nå da, en invitasjon til et hotellrom for litt kos. Dessverre ikke interessant, men det var i hvertfall en melding!

Ref tidligere innlegg om tinder her så kan jeg si med en gang at jeg sveiper ganske mange til høyre. Innimellom når det kommer opp at jeg har fått match så tenker jeg "hva faen var det du tenkte med?". Men selv ikke de starter en samtale!

De som er modellpene med supertrent kropp sveiper jeg stort sett til venstre, fordi jeg ikke ønsker en modellpen med supertrent kropp. Det må jo være de som tidligere er referert til som 2%?

Anonymkode: f22b0...5eb

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg har så mange matcher, minst, men det er fortsatt ingen som  sender meldinger. Eller fikk en nå da, en invitasjon til et hotellrom for litt kos. Dessverre ikke interessant, men det var i hvertfall en melding!

De som er modellpene med supertrent kropp sveiper jeg stort sett til venstre, fordi jeg ikke ønsker en modellpen med supertrent kropp. Det må jo være de som tidligere er referert til som 2%?

Hvor gammel er du? Er du slank? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ref tidligere innlegg om tinder her så kan jeg si med en gang at jeg sveiper ganske mange til høyre. Innimellom når det kommer opp at jeg har fått match så tenker jeg "hva faen var det du tenkte med?". Men selv ikke de starter en samtale!

Jeg tror det er noe rart med enkelte av de "hva faen var det du tenkte med" folkene (Andre er veldig hyggelige). Har sendt melding til dem av og til selv fordi jeg kjedet meg, og blitt ignorert - Mens langt finere jenter svarer på samme melding

Skrevet
25 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hvor gammel er du? Er du slank? 

Jeg tror det er noe rart med enkelte av de "hva faen var det du tenkte med" folkene (Andre er veldig hyggelige). Har sendt melding til dem av og til selv fordi jeg kjedet meg, og blitt ignorert - Mens langt finere jenter svarer på samme melding

Jeg er 31. Mulig det er alderen som gjør at folk ikke tar kontakt/svarer da? Søker i aldersspennet 27-36. Jeg forresten også pen og slank. Har også bilde av kroppen, med klær, fordi det var mange som spurte etter det siden de trodde jeg var tjukk siden jeg ikke hadde det. Er 166 og veier 56 kg tror jeg, veier meg ikke ofte.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 31. Mulig det er alderen som gjør at folk ikke tar kontakt/svarer da? Søker i aldersspennet 27-36. Jeg forresten også pen og slank. Har også bilde av kroppen, med klær, fordi det var mange som spurte etter det siden de trodde jeg var tjukk siden jeg ikke hadde det. Er 166 og veier 56 kg tror jeg, veier meg ikke ofte.

Ja da er du akkurat over kneiken hvor rollene datingmarkedet begynner å reversere seg. Og du vi få det mer og mer som en gjennomsnittlig mann på 20 som prøver å sjekke opp jevnadrende jente online. Du må ta kontakt selv og det vil være mange som ikke svarer,, og mange av de som svarer kan ende opp med å svare bare et enkelt ord

Skrevet

Lettere utenfor tinder. Har ikke noe problem med å finne interessenter da.  

Tinder er likevel et fint tidsfordriv 😊

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også sveiper venstre på de som har bilde av seg selv i bar overkropp uansett hvor trent de er. Blir litt for mye showoff for min del. Legger da ikke ut rumpa mi på tinder jeg heller selv om den er epic. Da hadde jeg sikkert fått 1000 meldinger, men er ikke akkurat den type oppmerksomhet jeg vil ha. Og bra med de som er ærlige i profilteksten på at de vil ha et ligg og ikke noe mer, for de og sveiper jeg venstre fort som fy. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker å skrive: "Hei, hyggelig at vi matchet. Ser du spiller fotball på et av bildene dine. Hva slags lag spiller du på?" eller noe i den dur. Jeg tenker at de som ikke svarer, svarer som regel ikke uansett hva man skriver.

Hjelper det forresten å skrive på tinder at man er ute etter forhold eller noe seriøst?

Det høres nesten litt desperat ut.

Jeg er mann, så vet ikke om det hjelper.

Anonymkode: 123c7...902

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å skrive: "Hei, hyggelig at vi matchet. Ser du spiller fotball på et av bildene dine. Hva slags lag spiller du på?" eller noe i den dur. Jeg tenker at de som ikke svarer, svarer som regel ikke uansett hva man skriver.

Hjelper det forresten å skrive på tinder at man er ute etter forhold eller noe seriøst?

Det høres nesten litt desperat ut.

Jeg er mann, så vet ikke om det hjelper.

Glemte å nevne at jeg faktisk er helt årlig når jeg sier at jeg ønsker noe seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...