AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Hvorfor er det sånn at menn man ikke vil ha er helt desperate etter å få deg? Er en fyr jeg måtte blokkere for han la igjen laaange voicemails på spansk (!) hver eneste dag i flere uker. Jeg sa fra først jeg ikke var interessert. Så fant han meg på facebook, jeg trodde det var en annen bekjent som er nesten lik han så derfor la jeg han til men neida.. og han syns jeg er såå amazing og fin atte. Hva er det med sånne menn? Tar de ikke hint? Jeg sa jo også jeg ikke er interessert. Han er fra Portugal så vet ikke ok de er ekstra stalker-aktig i oppførselen. Jeg er skeptisk til menn som snakker portugisisk, har hørt de er utro og slemme. De jeg vil ha = vil ikke ha meg. De som vil ha meg = hadde ikke tatt i de med tang. WHY??? Anonymkode: 44ea4...ee6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Så ta de du vil ha og la resten være i fred. Forstår ikke problemet. Anonymkode: 2d71c...d9a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De jeg vil ha = vil ikke ha meg. De som vil ha meg = hadde ikke tatt i de med tang. WHY??? Anonymkode: 44ea4...ee6 De du sitter og sier du ikke ville tatt i med tang stiller det samme spørsmålet Og de som ikke vil ha deg er de som ikke ville tatt i deg med tang På tide å bli litt mer realistisk? Ikke alle kan få Ryan Gosling eller Hugh Jackman Anonymkode: 8a8f9...fe9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå