AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Etter å ha lest her inne at det er kjedelig med de som bare skriver "hei" og sånne ting så tenkte jeg at jeg kunne prøve å være litt morsom. Jeg spurte dermed venner av meg om åpningsreplikken min var morsom, noe de så absolutt synes. Så jeg sendte først en melding på søndagskveld, og den fikk jeg ikke svar på. Greit nok det, så da sendte jeg en melding til i går kveld (kanskje i 21-tiden) og har heller ikke fått svar på denne. Jeg har ikke skrivefeil, så virker ikke som om at jeg gjør noe galt fra min side. Jeg er en veldig pen, ung kvinne også, og hvis de ikke hadde synes det så hadde de vel ikke likt meg til å begynne med heller. Jeg er ikke sånn som sletter de som ikke svarer innen 4 timer akkurat, men føler det litt sånn at da kan i alle fall mannfolka ikke klage på at kvinner ikke starter samtale når de ikke gidder å svare engang. Nå føler jeg egentlig ikke for å sende melding til 10 til heller fordi det virker ikke akkurat sannsynlig at jeg i det hele tatt får svar. Eller kanskje jeg bare skal bli kjedelig å skrive "hei" som alle andre. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man liker hverandre på tinder om man ikke har en intensjon om å prate. Anonymkode: 9ce69...3ad 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Hva du skrev vil være relevant for et eventuelt svar. Anonymkode: b616d...ee7 15
Gjest 007_008_007 Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest her inne at det er kjedelig med de som bare skriver "hei" og sånne ting så tenkte jeg at jeg kunne prøve å være litt morsom. Jeg spurte dermed venner av meg om åpningsreplikken min var morsom, noe de så absolutt synes. Så jeg sendte først en melding på søndagskveld, og den fikk jeg ikke svar på. Greit nok det, så da sendte jeg en melding til i går kveld (kanskje i 21-tiden) og har heller ikke fått svar på denne. Jeg har ikke skrivefeil, så virker ikke som om at jeg gjør noe galt fra min side. Jeg er en veldig pen, ung kvinne også, og hvis de ikke hadde synes det så hadde de vel ikke likt meg til å begynne med heller. Jeg er ikke sånn som sletter de som ikke svarer innen 4 timer akkurat, men føler det litt sånn at da kan i alle fall mannfolka ikke klage på at kvinner ikke starter samtale når de ikke gidder å svare engang. Nå føler jeg egentlig ikke for å sende melding til 10 til heller fordi det virker ikke akkurat sannsynlig at jeg i det hele tatt får svar. Eller kanskje jeg bare skal bli kjedelig å skrive "hei" som alle andre. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man liker hverandre på tinder om man ikke har en intensjon om å prate. Anonymkode: 9ce69...3ad Ja, hva skrev du egentlig? :D
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva du skrev vil være relevant for et eventuelt svar. Anonymkode: b616d...ee7 Åja, beklager. Den første hadde bilde av seg mens han trente og var svett osv på et bilde, så jeg skreiv noe greier om at jeg kan ikke si jeg ser like bra ut når jeg har trent (på en morsom måte) og med den andre så skreiv jeg "altså, skal vi prate eller skal vi sitte å stirre på profilbildet hverandres hele dagen ?" (var litt bedre formulert enn dette det jeg skreiv altså) og mine venner synes det var kjempemorsomt.. Anonymkode: 9ce69...3ad
Gjest 007_008_007 Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, beklager. Den første hadde bilde av seg mens han trente og var svett osv på et bilde, så jeg skreiv noe greier om at jeg kan ikke si jeg ser like bra ut når jeg har trent (på en morsom måte) og med den andre så skreiv jeg "altså, skal vi prate eller skal vi sitte å stirre på profilbildet hverandres hele dagen ?" (var litt bedre formulert enn dette det jeg skreiv altså) og mine venner synes det var kjempemorsomt.. Anonymkode: 9ce69...3ad Det var jo ikke akkurat ufine eller frekke meldinger. Skjønner ikke hvorfor du ikke har fått svar. Kanskje det er andre grunner. Har du profilbilde av deg og en gutt? Er du nazi og digger Breivik? Er profilteksten din frekk og for direkte? Har du skrevet at du ikke vil ha gutter under 170 cm høyde? For meg er det slike ting som turnoff og da kunne jeg latt være å svare. Men hvis det jeg nevnte ikke er tilfelle, så skjønner jeg ikke :O Endret 7. februar 2017 av 007_008_007
herremann Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 (endret) basert på hvordan du beskriver profilbildene til matchene dine vil jeg anta an de er høyt oppe på kjekkas skalaen (alphaer). at de ikke svarer deg, selv når du sender første mld, tyder bare på at du har valgt menn godt over din liga. og evt meldingene du sendte kanskje var litt teite. Endret 7. februar 2017 av herremann 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 jeg er alltid humoristisk anlagt, ikke for mye, men nok til at det slår an. Men ga opp tinder når jeg gjør ting bedre i virkeligheten enn der..... Anonymkode: dfc0c...85b 1
Gjest HarryDotter Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Det er veldig vanskelig å oppfatte humor skriftlig. Folk kan nok oppfatte det som litt spydig kanskje? Når du beskriver det her for oss, så vet vi det er ment som humor. Er en av grunnene til at jeg personlig mener Tinder er en dårlig ide....med mindre man bare vil ha sex. Da kan man spørre rett ut og få konkret svar.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 7 minutter siden, 007_008_007 skrev: Det var jo ikke akkurat ufine eller frekke meldinger. Skjønner ikke hvorfor du ikke har fått svar. Kanskje det er andre grunner. Har du profilbilde av deg og en gutt? Er du nazi og digger Breivik? Er profilteksten din frekk og for direkte? Har du skrevet at du ikke vil ha gutter under 170 cm høyde? For meg er det slike ting som turnoff og da kunne jeg latt være å svare. Men hvis det jeg nevnte ikke er tilfelle, så skjønner jeg ikke :O Jeg har da ikke skrevet noe som helst i profilen min annet enn hvor jeg studerer, og har et fint portrettbilde av meg og et bilde av meg på fjellet (siden jeg er veldig opptatt av friluftsliv), så føler jo at profilen er fin, og mine venner som er ganske god på datingfronten synes den er fin.. Jeg er ikke nazi og ikke frekk og er så lav at høyde er vel ikke et problem for meg når det kommer til menn. 5 minutter siden, herremann skrev: basert på hvordan du beskriver profilbildene til matchene dine vil jeg anta an de er høyt oppe på kjekkas skalaen (alphaer). at de ikke svarer deg, selv når du sender første mld, tyder bare på at du har valgt menn godt over din liga. og evt meldingene du sendte kanskje var litt teite. Kjekke menn er da ikke over min "liga". Hvis ikke hadde de jo ikke likt meg. Jeg er i grunn svært ettertraktet i virkeligheten. Derfor jeg ikke skjønner noe av dette. Anonymkode: 9ce69...3ad 3
Gjest 007_008_007 Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har da ikke skrevet noe som helst i profilen min annet enn hvor jeg studerer, og har et fint portrettbilde av meg og et bilde av meg på fjellet (siden jeg er veldig opptatt av friluftsliv), så føler jo at profilen er fin, og mine venner som er ganske god på datingfronten synes den er fin.. Jeg er ikke nazi og ikke frekk og er så lav at høyde er vel ikke et problem for meg når det kommer til menn. Anonymkode: 9ce69...3ad Jeg angrep deg ikke om du trodde det. Men med bakgrunn i det du skrev til guttene så synes jeg at reaksjonene (eller ingen rekasjon) var rart. Som oftest får man ikke respons fordi enten profilbildet, profilteksten, interesser osv. er lite tiltalende. Men det skriver du jo at ikke er tilfellet. Da må det være andre grunner. Jeg er på din side Endret 7. februar 2017 av 007_008_007
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 Den siste der høres litt klei ut. Ville foretrukket en enkel "hei, hvordan går det?" over den. Også enig med HarryDotter. Ikke lett å vite om du mener det humoristisk eller ikke. Anonymkode: 4f0db...b78 1
herremann Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjekke menn er da ikke over min "liga". Hvis ikke hadde de jo ikke likt meg. Jeg er i grunn svært ettertraktet i virkeligheten. Derfor jeg ikke skjønner noe av dette. Anonymkode: 9ce69...3ad tydeligvis er disse karene det ettersom de ikke svarer. senk kravene litt så kan jeg garantere deg dem svarer. Endret 7. februar 2017 av herremann 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #13 Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, HarryDotter skrev: Det er veldig vanskelig å oppfatte humor skriftlig. Folk kan nok oppfatte det som litt spydig kanskje? Når du beskriver det her for oss, så vet vi det er ment som humor. Er en av grunnene til at jeg personlig mener Tinder er en dårlig ide....med mindre man bare vil ha sex. Da kan man spørre rett ut og få konkret svar. Greia er at jeg har jo en spydig humor vanligvis, og har oppfattelsen av at de aller fleste menn synes det er morsomt med jenter som er litt halv-frekke på en morsom måte.. Mine venner sa i alle fall at om de ikke skjønner at det er ment som tull så er de kanskje ikke verdt å samle på uansett, for da vil de nok aldri skjønne humoren min på et senere tidspunkt heller . Anonymkode: 9ce69...3ad 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #14 Skrevet 7. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har da ikke skrevet noe som helst i profilen min annet enn hvor jeg studerer, og har et fint portrettbilde av meg og et bilde av meg på fjellet (siden jeg er veldig opptatt av friluftsliv), så føler jo at profilen er fin, og mine venner som er ganske god på datingfronten synes den er fin.. Jeg er ikke nazi og ikke frekk og er så lav at høyde er vel ikke et problem for meg når det kommer til menn. Kjekke menn er da ikke over min "liga". Hvis ikke hadde de jo ikke likt meg. Jeg er i grunn svært ettertraktet i virkeligheten. Derfor jeg ikke skjønner noe av dette. Anonymkode: 9ce69...3ad Du aner virkelig ikke åssen tinder funker du? Anonymkode: b93a0...a38 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #15 Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du aner virkelig ikke åssen tinder funker du? Anonymkode: b93a0...a38 forklar. Anonymkode: 9ce69...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #16 Skrevet 7. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den siste der høres litt klei ut. Ville foretrukket en enkel "hei, hvordan går det?" over den. Også enig med HarryDotter. Ikke lett å vite om du mener det humoristisk eller ikke. Anonymkode: 4f0db...b78 Det er jo meningen at det skal være kleint.. Det er sånn humor jeg har... Anonymkode: 9ce69...3ad
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #17 Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo meningen at det skal være kleint.. Det er sånn humor jeg har... Anonymkode: 9ce69...3ad Greit nok det. Og det oppfattes sikkert som morsomt i virkeligheten. For folk som ikke kjenner deg og vet at du har en spydig humor kan det fint oppfattes som at du bare er spydig og ikke mener det morsomt. Spesielt når ting bare er skriftlig og man ikke får ansiktsutrykk eller kroppsspråk. Anonymkode: 4f0db...b78 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #18 Skrevet 7. februar 2017 6 minutter siden, herremann skrev: tydeligvis er disse karene det ettersom de ikke svarer. send kravene litt så kan jeg garantere deg dem svarer. Jeg begynte å se etter noen å date for 2 dager siden. Det er ikke sånn at jeg trenger å senke kravene nå. Jeg er ikke akkurat desperat etter 2 dager Og i virkeligheten blir jeg uansett kontaktet såpass ofte av flotte menn at jeg ikke trenger å senke noen krav. Hadde de ikke likt meg så hadde de ikke matchet med meg. Anonymkode: 9ce69...3ad 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2017 #19 Skrevet 7. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Greit nok det. Og det oppfattes sikkert som morsomt i virkeligheten. For folk som ikke kjenner deg og vet at du har en spydig humor kan det fint oppfattes som at du bare er spydig og ikke mener det morsomt. Spesielt når ting bare er skriftlig og man ikke får ansiktsutrykk eller kroppsspråk. Anonymkode: 4f0db...b78 Ganske forvirrendes dette da når andre skriver at de ikke gidder å svare når folk skriver "hei". Og så sier du at man ikke skal skrive noe morsomt fordi det kan oppfattes annerledes enn det det er ment som. Anonymkode: 9ce69...3ad 4
herremann Skrevet 7. februar 2017 #20 Skrevet 7. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: forklar. Anonymkode: 9ce69...3ad menn swiper høyre(?) på det meste som er innafor deres "puleskala". får de match så tar de det derifra. veldig kjekke menn får selvsagt mange flere matches, og så sorterer de ut de peneste damene.(som ikke var deg denne ganga). dette er litt grov generalisering, men det er slik tinder ofte fungerer. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå