Gå til innhold

Skal kjøpe nytt undertøy - hva kjøper/bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå ryddet opp i undertøyskuffen. Det var så mye som er/var slittne og velbrukt at nå har jeg kastet en hel del. Det ser rett og slett ikke pent ut. Så i morgen tenkte jeg skulle ta meg en tur til de kjente kjende, og kjøpe meg helt nye truser. MEN jeg er ikke enig med meg selv om hva skal kjøpe.

Mitt enkle spørsmål blir da: Hva kjøper/bruker du?

Alderen min er midten av 20-åra og stringtruser er helt ut for meg.

Budsjett: 1500kr (og jeg tenker til hverdag)

Anonymkode: b35c4...e54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkle bomullstruser.

Anonymkode: 4ea59...3fd

• Liker 1
Skrevet

Dersom noen har linker som jeg kan få se hva folk bruker så hadde det vært fint :-)

Skrevet

Til hverdag er sorte Sloggi min favoritt, tai-cut er perfekt og sitter godt hele dagen. 

Skrevet

Truser fra Change synes jeg er gode. 

Anonymkode: 21784...8fa

Skrevet

Ullbh + truse fra P.Robert

Anonymkode: 921ee...926

Skrevet

Sorte bomullshipstere 

Anonymkode: 94080...e09

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå ryddet opp i undertøyskuffen. Det var så mye som er/var slittne og velbrukt at nå har jeg kastet en hel del. Det ser rett og slett ikke pent ut. Så i morgen tenkte jeg skulle ta meg en tur til de kjente kjende, og kjøpe meg helt nye truser. MEN jeg er ikke enig med meg selv om hva skal kjøpe.

Mitt enkle spørsmål blir da: Hva kjøper/bruker du?

Alderen min er midten av 20-åra og stringtruser er helt ut for meg.

Budsjett: 1500kr (og jeg tenker til hverdag)

Hvis du med mener kjente kjedebutikker som H&M, Cubus, Kappahl og Lindex så har jeg ikke noen forslag. Foretrekker Calvin Klein og de selges ikke på sånne butikker. 

Anonymkode: cce75...b15

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du med mener kjente kjedebutikker som H&M, Cubus, Kappahl og Lindex så har jeg ikke noen forslag. Foretrekker Calvin Klein og de selges ikke på sånne butikker. 

Anonymkode: cce75...b15

Calvin Klein er dritt da.

Anonymkode: 46885...0cc

• Liker 4
Skrevet

Gå uten når du kan og kjøp ulltruser til når du må :) Det gjør jeg ihvertfall.  

Skrevet

Jeg bruker nesten utelukkende de laserskårede i microfiber fra H&M - her er én variant, de har flere typer som hipster, brazilian, cheeky osv. De er helt fantastiske!!

• Liker 1
Gjest NorahLudoAllis
Skrevet

Bruker cheeky truser. Enten Sloggi sine sorte, eller sånne laserkutta. 

Kjøper helst supersexy og upraktisk undertøy, men det støver litt mer bort i hverdagen til fordel for mer glatte varianter. 

Jeg kjøper BH' er til hverdags stort sett på vanlige butikker, synes ikke Change etc har særlig fine varianter- og jeg har helt vanlig størrelse. 

Skrevet

Går mest i cheeky hipstere her. De sømløse beige er veldig greie til hverdags. Har også mye med blonder. Kjøper de fleste på H&M og Lindex, men unner meg også Prinsesse Tam Tam og Passionata av og til.

Skrevet (endret)

Bruker for det meste Sloggi Tai i hverdagen, men har noen sett fra Change som brukes til litt finere formål.

Endret av Cata
Skrevet

Liker de blondebokserne fra Cubus. 

Anonymkode: 5d1a6...21d

Skrevet

En gang i høst leste jeg her inne et tips om en type boxere fra Stormberg.

Da var de så billige at jeg kjøpte 3 stykker for å prøve dem. De er skikkelig gode å gå i, så disse er førstevalget på hverdager. 

10245490001.jpg

• Liker 1
Skrevet

Går mest i slike boksere i bomull.   

7048651350405_001.jpg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...